  • 361. Data: 2023-12-04 23:38:17
    Temat: Re: Poszukiwanie osób
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 04.12.2023 o 18:47, J.F pisze:

    > Ale jakby tak do was, do NS, przyszedl i powiedział, ze chce zgłosic
    > zaginięcie dziecka, to znalazłby sie zaraz ktos wolny?

    To nie ma żadnego znaczenia. Może by się znalazł, a może nie. To niem ma
    nic do kwestii poszukiwań.

    > O faksie cos pisałeś. Źle kojarzę?

    Dobrze. I ten, co faks otrzyma odpala odpowiedni komputer :-) To są
    dziesiątki kilometrów od Andrychowa i na pewno nie ten sam komputer.

    > No, i chodzi o to, zeby tego faksa wyslac zaraz po wysłuchaniu o co
    > chodzi, a potem na spokojnie wypełniac papiery.

    Słusznie. O ile uznano, ze jest to potrzebne.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 362. Data: 2023-12-04 23:39:33
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Nie sądzę, by próbowali. Ja na podstawie materiałów prasowych wiem, że
    > ne próbowali. Generalnie za mało czasu. Musiałby być niewyobrażalny
    > fart, by odpowiedni sprzęt akurat tam był. Tego się z 3 godziny nie obgoni.

    Czyli według twojej wiedzy, telefonu (niedzwoniącego na 112) nie
    zlokalizuje się dodatkowego sprzętu? Same BTS-y nie wystarczą?

    Robert

  • 363. Data: 2023-12-04 23:39:55
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 04.12.2023 o 21:22, Shrek pisze:
    > No przecież decyzja o nadaniu najniższego priorytetu zaginięcia sama się
    > nie podjęła. Papier musi być, chyba że "zaginął".

    Ona jest podejmowana po wypełnieniu dokumentów, a poszukiwania powinny
    być wszczęte przed rozpoczęciem wypełniania tego - o ile było wiadomo
    to, co teraz my wiemy.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 364. Data: 2023-12-04 23:42:31
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 04.12.2023 o 21:23, Shrek pisze:

    > Z dostępnych danych wynika że zaczęli o 13.

    A z tego wynika, ze wcześniej miał kto? Po prostu pytam. Pytam, bo
    odpowiadasz po prostu od rzeczy.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 365. Data: 2023-12-04 23:44:07
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 04.12.2023 o 22:10, Shrek pisze:

    > Z ciekawości ile goprowców. Bo goprowców akurat nie znam, ale strażaków
    > tak - kilka minut po dyspozycji są w wozie.

    Ale wiesz, że to nie ci, co gaszą pożary? :-)
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 366. Data: 2023-12-04 23:45:39
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 04.12.2023 o 23:20, Shrek pisze:
    > 0) wystąpić do operatora o lokalizację telefonu.

    RT chyba uważa, że się nie da bez dodatkowego sprzętu, albo można to
    zrobić nie online.

    Robert

  • 367. Data: 2023-12-04 23:48:03
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Czyli według twojej wiedzy, telefonu (niedzwoniącego na 112) nie
    > zlokalizuje się dodatkowego sprzętu? Same BTS-y nie wystarczą?

    Z dodatkowym sprzętem można go zlokalizować z dokładnością do metra. Na
    podstawie BTSa dostajesz kierunek anteny, jej zasięg oraz kąt rozwarcia.
    I w dodatku niektóre sieci te dane gromadzą z pewnym opóźnieniem,
    Wyjątkiem jest tu ten system 112, bo tam automatycznie są wysyłane dane
    po zakończeniu połączenia. W tym konkretnym, wypadku kluczowym mogło być
    ZAKOŃCZENIU. Jeśli nie skończyła, to ...
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 368. Data: 2023-12-05 00:00:45
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Ale wiesz, że to nie ci, co gaszą pożary? :-)

    Jak do mnie przyjechali to wyglądali jak strażacy, i nawet gaśnice mieli
    ze sobą. I byli faktycznie po paru minutach.

    Robert

  • 369. Data: 2023-12-05 00:01:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    k=&standards=&bands=&center=49.854286%2C19.366242&zo
    om=14

    > A wiesz w której sieci pracował jej telefon?

    W której by nie był to są trzy maszty a play ma roaming do innych sieci.
    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 370. Data: 2023-12-05 00:02:17
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ona jest podejmowana po wypełnieniu dokumentów, a poszukiwania powinny
    > być wszczęte przed rozpoczęciem wypełniania tego - o ile było wiadomo
    > to, co teraz my wiemy.

    No ale nie bardzo została...

    --
    Shrek