  • 1. Data: 2007-04-23 07:00:16
    Temat: Postępowanie przyspieszone - Niemcy
    Od: "macso" <m...@g...pl>

    Poszukuję tłumaczneia niekieckiego kpk
    chodzi tylko o postępowanie przyspieszone $$ 417-420.
    może być za odpłatnością

    macso

  • 2. Data: 2007-04-23 12:15:38
    Temat: Re: Postępowanie przyspieszone - Niemcy
    Od: stern <s...@n...to>

    macso napisał(a):
    > Poszukuję tłumaczneia niekieckiego kpk
    > chodzi tylko o postępowanie przyspieszone $$ 417-420.
    > może być za odpłatnością

    a ile dajesz ? :)

  • 3. Data: 2007-04-23 12:19:52
    Od: stern <s...@n...to>

    stern napisał(a):

    > a ile dajesz ? :)

    ciekawe to ich postępowanie, ale sądze, że nasi profesorowie uznaliby
    natychmiast, że narusza ono prawa oskarżonego.

    Lepiej go nie dotykaj. :)

  • 4. Data: 2007-04-23 13:26:45
    Od: "macso" <m...@g...pl>

    Użytkownik "stern" <s...@n...to> napisał w wiadomości

    > ciekawe to ich postępowanie, ale sądze, że nasi profesorowie uznaliby
    > natychmiast, że narusza ono prawa oskarżonego.
    >
    > Lepiej go nie dotykaj. :)

    a co to ma do rzeczy
    potrzebuję tłumaczenia do pracy magisterkiej
    nie mam zamiaru nikomu dawać w dziób

    żeby zrozumieć to sobie przetłumaczylem sam
    ale chodzi o tlumaczenie prawnicze bo nie jestem tłumaczem fachowym
    ( a pracę pisze ktoś kto nie zna niemieckiego)

    a ile potrzeba ?

    macso

  • 5. Data: 2007-04-24 13:45:56
    Od: "Angie" <j...@o...eu>

    Użytkownik "macso" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > a ile potrzeba ?

    pl.hum.tlumaczenia - tam sa tlumacze i oni ci i podadza stawki i
    przetlumacza

    Angie