  • Data: 2002-06-19 14:05:33
    Temat: Re: Posiadanie oraz kopiowanie nielegalnego oprogramowania
    Od: lookas <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 19 Jun 2002 11:44:51 +0000 (UTC), poreba
    <d...@p...com> ośmielił(a) się napisać:

    >-sciaganiu z internetu oprogramowania
    >-braku oryginalnych kopii posiadanego oprogramowania
    >Wiem, że jest wielce prawdopodobne że masz rację.
    >Wskazane jednak przed twierdzeniem byłoby zapytanie zainteresowanego by
    >potwierdził to czego się wszyscy _domyślamy_

    domyslamy sie, bo zaloze sie ze wielka wiekszosc z nas ma pirackiego
    Windowsa (jak moi koledzy ;) ) i pewnie kilka fajniejszych gier
    tudziez oporogramowania, ktore nalezy umiec obslugiwac, w celu
    znalezienia sobie pracy przy komputerze... Ja bylbym skory do
    zapytania kolegi "poszkodowanego" jak sie odbywala procedura
    rekwirowania jego komputera... czy np. majac zabezpieczone dane
    (osobiste) policja jest w stanie i czy moze zadac uzyskania dostepu do
    twoich osobistych danych. Ewnetualnie, czy można zdążyć w takim
    przypadku sformatować dysk ;))) ?

    Pozdrawiam i wspolczuje

    lookas