  • Data: 2002-06-19 14:34:02
    Temat: Re: Posiadanie oraz kopiowanie nielegalnego oprogramowania
    Od: radnor <r...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 19 Jun 2002 11:44:51 +0000 (UTC), poreba <d...@p...com>
    wrote:

    >-sciaganiu z internetu oprogramowanie
    nie sciągał, ale udostępniał swój zbiór plików MP3, a to już
    kwalifikuje się jako przestępstwo.

    >-braku oryginalnych kopii posiadanego oprogramowania
    jeszcze nie słyszałem o tym, żeby policja zabrała komuś legalne
    oprogramowanie, czy jego kopie zapasowe stworzone zgodnie z prawem.
    poza tym nie zawsze taka kopia jest całkiem legalna, o czym decyduje
    treść umowy licencyjnej podpisywanej w momencie zainstalowania
    programu, czy włączenia płyty audio.

    Ranger Radnor
    #klasyka Bomb Squad

    --
    pl.rec.gry.komputerowe.klasyka ICQ UIN #45007845