  • Data: 2002-06-20 09:23:17
    Temat: Re: Posiadanie oraz kopiowanie nielegalnego oprogramowania
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    radnor <r...@d...pl> popełnił 19 cze 2002 na pl.soc.prawo utwór
    news:1f51hu0jadf3ne2j16kd0c8dggdhnodogi@4ax.com:

    zarzut:
    "mial na wlasny uzytek pirackie,
    sciagniete z internetu oprogramowanie."
    > nie sciągał, ale udostępniał swój zbiór plików MP3, a to już
    > kwalifikuje się jako przestępstwo.
    Wniosek: zgadzasz się z miomi zarzutami że nic na ten temat w poście nie
    było

    > jeszcze nie słyszałem o tym, żeby policja zabrała komuś legalne
    > oprogramowanie, czy jego kopie zapasowe stworzone zgodnie z prawem.
    Policja ZAWSZE zabiera legalne, dopiero w toku postępowania okazuje się,
    lub nie że jest nielegalne.
    Nigdy nie słyszałeś o przypadku zatrzymania "do wyjaśnienia" i puszczeniu
    wolno z gratulacjami "To nie pan"?

    Podkreślam: nie pisałem nic o legalności lub nie, ocenie moralnej,
    prawidłowości procedury... itp. Pisałem o stanowczych twierdzeniach, które
    są w istocie wielce prawodopodibnymi domysłami- bez wyraźnego zastrzeżenia
    iż to są tylko/aż domysły howg!
    pozdro
    poreba