  • 21. Data: 2005-07-27 13:24:14
    Temat: Re: Porażenie prądem przez AutoAlarm
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Marcim napisał(a):

    > A ciebie uczyła????

    :)

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 22. Data: 2005-07-27 13:33:03
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    i tu jeszcze nalezy dodac ze w przypadku wlamania do domu masz do oceny
    czy zycie domownika czy zycie zlodzieja jest bardziej wartosciowe,
    a nie
    zycie ludzkie - jakis łach na 4 kolkach.

    ps.
    ci policjanci tak radzili przed kamerami?

  • 23. Data: 2005-07-27 13:42:23
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Mariusz O. wrote:
    > Witam!
    > Zamierzam zrobić sobie Autoalarm własnej roboty, ale byłby to alarm
    > nietypowy. Upraszczając, złodziej który wsiądzie do samochodu zostanie
    > porażony prądem

    Ktoś się z dużo Robocop 2 naoglądał ;->

    "Magna-volt! Skuteczny, oszczędza pracy policji i - co najważniejsze -
    nie rozładowuje akumulatora!"

    A poważniej - będziesz odpowiadał za jego śmierć.

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 24. Data: 2005-07-27 13:46:36
    Od: Dilbercik <D...@t...com>

    a jak alarm zadziala z Toba na siedzeniu ?

    Michal

  • 25. Data: 2005-07-27 14:18:41
    Od: "Mariusz O." <m...@p...fm>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dc7vjb$l6q$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > jakies czesci ?
    >
    > "Zamierzam zrobić sobie Autoalarm własnej roboty, ale byłby to alarm
    > nietypowy"
    >

    > Art. 16.§ 1. Przygotowanie zachodzi tylko wtedy, gdy sprawca w celu
    > popełnienia czynu
    >
    > zabronionego podejmuje czynności mające stworzyć warunki do
    > przedsięwzięcia
    >
    > czynu zmierzającego bezpośrednio do jego dokonania, w szczególności w
    >
    > tymże celu wchodzi w porozumienie z inną osobą, uzyskuje lub przysposabia
    >
    > środki, zbiera informacje lub sporządza plan działania.

    Ale jesli czyta zlodziej informacje na szybie lub czytamy informacje o
    niebezpieczeństwie np. na terenie elektrowni lub jakiegoś wojskowego
    poligonu lub jeszcze gdzies inndziej, wiadomo ze wejscie na teren to śmierć!
    Więc czemu ja mam odpowiadać za śmierć złodzieja, przecież nie musiał
    wsiadać do samochodu lub wchodzić na poligon wojskowy lub na teren
    elektrowni, wiedzial ze moze zginąć, sam podjoł ryzyko! Przecierz ja nie
    planuje zadnej smierci zlodzieja, on sam dokonuje wyboru czy wejsc czy sobie
    odpuscic, to tak w skrucie.

  • 26. Data: 2005-07-27 14:25:54
    Od: "Mariusz O." <m...@p...fm>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dc80p3$q5q$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "czarny" <c...@e...pl> napisał w wiadomości

    > zycie ludzkie na pewno przedtsawia wieksza wartosc niz jakiekolwiek dobro.

    Zgoda.

    > zawsze. Nie wiesz czemu ten gosc kradnie, moze zbiera na operacje dla
    > matki czy jedzenie dla braci,
    > nie usprawieldiwia go to (kare przewidziana za kradziez musi poniesc) ale
    > czy twoik zdaniem jego zycie
    > jest gowno warte?
    >
    > P.

    Jesli zbiera na jedzenie , niech kradnie jedzenie ze sklepu a nie moja
    parasolke lub Laptopa lub cos podobnego.
    Jak zbiera pieniadze na leczenie, lub na rachunki ubranie itp to niech
    pojdzie do pracy albo moze chodzic po mieszkaniach, lub zbierac w inny
    sposob, zawsze ktos cos da. Wlamywacze samochodow niepotrzebuja pieniedzy na
    jedzenie lub operacje !!!

  • 27. Data: 2005-07-27 14:29:34
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 27 lip o godzinie 15:10, na pl.soc.prawo, Przemek R... napisał(a):

    > natomiastw przypadku samochodu te morderstwo jest planowane.

    A na czym polegać miałoby to planowanie?
    Kto prosił skurw...na by wchodził do cudzej własności z zamiarem obojętnie
    jakim - czy to drzemki, dupcz..a się z kolesiem czy tez kradzieży tego
    samochodu?
    Ponadto - jaka widzisz różnicę pomiędzy *własnością* w postaci
    domu/mieszkania a samochodu ? (Tylko nie wyskakuj ze to jest ruchomość o to
    nieruchomość, że to jest droższe czy tamto jest droższe) - chodzi mi o
    *WŁASNOŚĆ*

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 28. Data: 2005-07-27 14:30:20
    Od: "Mariusz O." <m...@p...fm>

    Uzytkownik "Dilbercik" <D...@t...com> napisal w wiadomosci
    >a jak alarm zadziala z Toba na siedzeniu ?
    >
    > Michal

    Po wejsciu do samochodu rozbrajam urzadzenie a nastepnie odlaczam fizycznie
    od pradu :)

  • 29. Data: 2005-07-27 14:38:32
    Od: "Mariusz O." <m...@p...fm>

    Użytkownik "Artur Ch." <s...@r...pbz> napisał w wiadomości

> [...]
    > domu/mieszkania a samochodu ? (Tylko nie wyskakuj ze to jest ruchomość o
    > nieruchomość, że to jest droższe czy tamto jest droższe) - chodzi mi o

    Racja ! Ciagle pisze ze to samo postepowanie dotyczy wchodzenia na poligon
    wojskowy czy na teren elektrowni w jednym i drugim przypadku sa ostrzezenia,
    ale jesli wejdziemy na teren PAŃSTWOWY czyli np. poligon wojskowy i dojdzie
    do zdarzenia np. takiego ze zolnierz niechcial isc do wojska i bronil sie
    jak tylko mogl aby nie odbyc sluzby wojskowej bo wie o tym ze nie bedzie
    dobrym zolnierzem po co w niego panstwo inwestuje jak na poligonie ze
    strachu opuscil karabin i strzeli niechcacy w kamien a kula sie odbila i
    zabila czlowieka ktory akurat znajdowal sie na poligonie wojskowym. Czyli
    widac ze Panstwo nie odpowie za swoja glupote bo powie ze Narod poligony
    istnieja w celu ochrony Narodu a ja jako obywatel tego durnego Narodu nie
    moge chronic swojej wlasnosci! Gdzie tu logika w prawie?

  • 30. Data: 2005-07-27 14:55:19
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > A na czym polegać miałoby to planowanie?

    jest to llogiczne samo w sobie, dziwi mnie ze zadajesz te pytanie.
    Planuje zamordowac potencjalnego zlodzieja poprzez porazenei silnym pradem.

    Pamietaj ze przestepswto jest poplenine nawet wtedy gdy nie wiemy ze nie ma
    przedmiotu
    na ktorym te przestepswto zamierzamy popelnic.

    > Kto prosił skurw...na by wchodził do cudzej własności z zamiarem obojętnie
    > jakim - czy to drzemki, dupcz..a się z kolesiem czy tez kradzieży tego
    > samochodu?

    kodeks karny przewiduje za to jakas kare?
    Chcesz walczyc o sprawieldiowsc to postaraj sie o dodanie do
    Art. 279. i do Art. 278. punktu ktory wykluczy mozliwosc stosowania prawa

    ktore umozliwia sedziemu zawieszenie wykonania kary,

    myslisz ze jak mlody chlopak pojdzie na 3 miesiace czy rok w pierwszym
    przypadku (minimum) siedziec
    to nie zmadrzeje?
    Na wiekszosc to podziala.

    a jakie to ma znaczenie?

    P.

    --
    szukasz pięknej ziemi? http://www.swistak.pl/aukcje/1197643.html
    Anonim: "Jaki środek antykoncepcyjny jest najlepszy?"