eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPomylka sklepu › Re: Pomylka sklepu
  • Data: 2004-09-01 12:36:09
    Temat: Re: Pomylka sklepu
    Od: "mothafacka" <q...@q...qwe> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Kaliope" <k...@w...pl> napisał
    > Czy to
    > > zalezy od mojej dobrej woli czy moga wyciagnac wobec mnie jakies
    > > konsekwencje prawne. Dodam jeszcze ze wiedzialam o pomylce po
    rozpakowaniu
    > > kartonu w domu
    > >
    > Ja zupełnie NTG, bo nie będę przytaczać przepisów prawnych. Chciałam
    wyrazić
    > tylko moje głębokie zdumienie, że wogóle pojawiło się u Ciebie takie
    > pytanie. Rozpakowałeś w domu, widzisz, że nie Twój towar - to naturalne,
    że
    > go zwracasz.
    > Jeżeli go nie oddasz, to różnicę w cenie będzie musiał ze swojej kieszeni
    > pokryć pracownik magazynu, który za pewne ponosi odpowiedzialność
    > materialną.
    > Ale to tylko taka uwaga na marginesie, nie chcę nikogo urażać, czy tylko
    li
    > irytować, po prostu rodzice mnie wychowali nieżyciowo.....
    > pozdrawiam filozoficznie
    > Kaliope
    >
    >

    dokladnie. podpisuje sie 4-ma kończynami


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1