eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPomylka sklepu › Re: Pomylka sklepu
  • Data: 2004-09-01 14:23:39
    Temat: Re: Pomylka sklepu
    Od: "Artur" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Mam taka male pytanie...Co moze zrobic mi sklep ktory pomylil sie na moja
    > korzysc , a mianowicie magazynier wydal mi rzecz warta 3000 zloty zamiast
    > rzeczy wartej 1200 zl. Wlasnie pracownik tegoz sklepu zostawil mi
    wiadomosc
    > na sekretarce o tej pomylce....z prosba o oddanie lub zamiane . Czy to
    > zalezy od mojej dobrej woli czy moga wyciagnac wobec mnie jakies
    > konsekwencje prawne. Dodam jeszcze ze wiedzialam o pomylce po rozpakowaniu
    > kartonu w domu

    Mialem podobna sprawe tylko ze bylem po stronie wydajacego, chcialem sie z
    klientem dogadac (odpalic mu cos za zgode na wymiane) ale niestety nie udalo
    mi sie, wiec musialem sam pokryc roznice, a prawda jest taka ze przy
    obecnych zarobkach jest to bardzo bolesne. Decyzja co do tego zalezy tylko
    od Ciebie, na marginesie dodam ze w tym momencie nie masz gwarancji na ten
    sprzet (inny w dowodzie zakupu). Dogadaj sie z tym magazynierem, niech Ci
    nawet cos odpali za dobre serce


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1