eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPomylka sklepu › Re: Pomylka sklepu
  • Data: 2004-09-01 13:00:39
    Temat: Re: Pomylka sklepu
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    In article <ch4dmc$a9o$1@nemesis.news.tpi.pl>, Kaliope wrote:
    > Czy to
    >> zalezy od mojej dobrej woli czy moga wyciagnac wobec mnie jakies
    >> konsekwencje prawne. Dodam jeszcze ze wiedzialam o pomylce po rozpakowaniu
    >> kartonu w domu
    >>
    > Ja zupełnie NTG, bo nie będę przytaczać przepisów prawnych. Chciałam wyrazić
    > tylko moje głębokie zdumienie, że wogóle pojawiło się u Ciebie takie
    > pytanie. Rozpakowałeś w domu, widzisz, że nie Twój towar - to naturalne, że
    > go zwracasz.
    > Jeżeli go nie oddasz, to różnicę w cenie będzie musiał ze swojej kieszeni
    > pokryć pracownik magazynu, który za pewne ponosi odpowiedzialność
    > materialną.
    > Ale to tylko taka uwaga na marginesie, nie chcę nikogo urażać, czy tylko li
    > irytować, po prostu rodzice mnie wychowali nieżyciowo.....
    > pozdrawiam filozoficznie

    Przyłączam się, co byś nie czuła się osamotniona i opuszczona w tej
    swojej nieżyciowości. Ale co do jednego mam odmienne zdanie - mnie w
    polactwie niewiele już zdumiewa.

    Renata

    --
    "urodziłem się na 52 szerokości geograficznej północnej
    i 20 długości geograficznej wschodniej
    wylosowałem Polskę
    w pokerze po takim rozdaniu mówi się pas" - P. Macierzyński

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1