  • 11. Data: 2006-03-06 12:42:41
    Temat: Re: Pomówienie
    Od: "Akulka" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Anow" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:duh96c$2mg$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > A jakie znaczenie dla ew. procesu ma fakt że w artykule tym nie ma
    > wymienionych nazw ani nazwisk.

    Jeśli nie ma wymienionych żadnych nazw i nazwisk, to czym się przejmujesz? O
    co ci chodzi tak na prawdę? Było pomówienie, żądaj sprostowania.
    Nie było, a podejrzewasz, że ktoś życzliwy cię "sypnął", to sieć cicho i
    zduś złość w żołądku, albo może załatw to jak mężczyzna z mężczyzną....
    Chcesz, żeby jakiś sąd na podstawie twoich domniemań skazał kogoś za
    pomówienie? Zważ, że TY jeszcze musisz udowodnić, iż to było pomówienie, a
    nie on.

    Pozdrawiam,
    Akulka

  • 12. Data: 2006-03-06 19:54:38
    Od: "Romeq" <r...@p...fm>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > to jednak nie zwalnai gazety (dziennikarza) z odpowiezialnosci za
    > pomowienie (art 212 kk)

    Alez ja tego nie mowie przeciez... <patrz - kolejne watki...>

    Pozdrawiam,

    Robert

  • 13. Data: 2006-03-07 10:15:35
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    pl> napisał w wiadomości

    > Alez ja tego nie mowie przeciez... <patrz - kolejne watki...>

    spoko

    P.