  • Data: 2004-01-19 20:10:01
    Temat: Re: Pomowienie
    Od: "Bartek Gliniecki" <e...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Adrian wyskrobał(a):
    > Chodzi o to ze rozpowiem o kim ze jest zlodziej bo ukradl cos.I wiem na
    > 100 % ze mam racje.Wszyscy co znaja sprawe tez sa przekonani o winie
    > lacznie z policja.Ale nie ma wystarczajacych dowodow zeby skazac .Czy
    > wtedy ci posadzeni moga oddac sprawe do sadu za znieslawienie i zadac
    > odszkodowania.Czy sad moze np. powiedziec ze nie jest udowodnione ze to
    > oni ukradli ale nie jest rowniez powiedziane ze tego nie zrobili gdyz
    > wiele wskazuje ze mogli ukrasc i dlatego nie mozna ukarac za
    > pomowienie.

    Każdy jest niewinny dopóki, dopóty sąd nie ogłosi wyroku skazującego. Nawet
    jak wszyscy wiedzą, że ktoś jest winny, to i tak sąd decyduje czy uznać
    kogoś za winnego czy nie. Tak długo jak długo sąd tego nie orzeknie, jest
    się niewinnym. Dlatego taka osoba może oskarżyć kogoś o zniesławienie.

    --
    Bartek Gliniecki