  • Data: 2004-01-19 21:03:20
    Temat: Re: Pomowienie
    Od: "Adrian" <A...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ka?dy jest niewinny dopóki, dopóty s?d nie og?osi wyroku skazuj?cego.
    Nawet
    > jak wszyscy wiedz?, ?e kto? jest winny, to i tak s?d decyduje czy uznaae
    > kogo? za winnego czy nie. Tak d?ugo jak d?ugo s?d tego nie orzeknie, jest
    > si? niewinnym. Dlatego taka osoba mo?e oskar?yae kogo? o znies?awienie.

    Wysylam post jeszcze raz tym razem z dobrego konta.Pierwszy post skasowalem
    tylko moze nie wszedzie dziala cancel.

    Cale wydarzenie chce umiescic np. w internecie gdyz jest to ciekawa historia
    i chce innym internautom ja opowiedziec .Jezeli nie bedzie zadnych
    nazwisk,imion czy adresu (jedynie nazwa miasta i moze osiedla) to chyba nic
    mi nie moga zrobic.Jak sie ktos domysli ze to o nich chodzi i przez to
    wszyscy beda wiedzieli o kogo chodzi to chyba nie poniesie sie
    konsekwencji.

    Pozdrawiam

    ps.Wyslalem ten post drugi raz i tym razem z dobrego konta.Pierwszy post
    skasowalem tylko moze nie wszedzie dziala cancel.