  • 1. Data: 2006-08-31 12:14:49
    Temat: Pomocy ...koszta rozprawy
    Od: "Daw_k" <d...@W...gazeta.pl>

    witam wszytskich...zaczne od poczatku...

    w styczniu tego roku mialem z ojcem wypadek, dosc ciezki, niestety bylo
    zagrozenie zycia wiec byla i policja i prolurator... ojciec wyladowal na
    kilka miesiecy w szpitalu, do tej pory nie pracuje...
    oczywiscie postepowanie prokuratora szlo sobie osobna droga, az doszlo do
    rozprawy z oskarzeniem nas i wnioskiem o warunkowe umozenie sprawy.
    na rozprawie sedzia przychylil sie do umozenia sprawy i nakazal nam zaplate
    po ok 300 zl na czyn spoleczny.
    dzis wraz znadejsciem listownego potwierdzenia nadeszlo jeszcze powiadomienie
    ze jestesmy obciazeni kosztami postepowania w kwocie ok 1500 zl.

    I tu mam pytanko, jak pisalem cienko jest z pieniedzmi, czy jest mozliwosc
    odwolania sie chociaz od zaplacenia tej kwoty za postepowanie?? czy jest
    mozliwosc zlozenia jakiegos pisma , ze ze wzgledu na ciezka sytuacje
    finansowa ta kwota zostala zniesiona?? po 300zl na cele spoleczne moge
    zaplacic, ale calosc to juz ponad 2000zl... troszke duzo!!

    pozdrawiam i czekam na jakies sugestie!!

  • 2. Data: 2006-08-31 15:13:18
    Temat: Re: Pomocy ...koszta rozprawy
    Od: "Rob" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Daw_k" <d...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > finansowa ta kwota zostala zniesiona?? po 300zl na cele spoleczne moge
    > zaplacic, ale calosc to juz ponad 2000zl... troszke duzo!!

    Proponuję złozyć wniosek o rozłożenie kosztów na raty.Mozna składać
    zażalenie na postanowienie o kosztach (o czym pewnie zostaliście pouczeni)
    ale jeśli koszty są naliczone prawidłowo,to mija się to z celem. Mozna też
    złozyć wniosek o umorzenie tychże,choćby w części,jednak jeśli macie jakieś
    dochody,to małe są szanse (i słusznie moim zdaniem) aby Sąd wniosek taki
    uwzględnił.Pozdrawiam. Rob

  • 3. Data: 2006-08-31 16:01:17
    Od: "Dawid Kika" <d...@N...gazeta.pl>

> [...]
    > dochody,to małe są szanse (i słusznie moim zdaniem) aby Sąd wniosek taki

    Wiec bede sie dowiadywal jaka jest mozliwosc rozlozenia na raty... do kogo
    skladac i jakie sa szanse.
    nie chce sie uchylic od placenia, lecz w tej chwili ciezko mi jest zaplacic
    ta kwote na raz!

    dzieki za rade...przynajmniej jakies swiatelko w tunelu sie pojawilo!

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2006-08-31 16:01:24
    Od: "Daw_k" <d...@N...gazeta.pl>