    From: "Rob" <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pomocy ...koszta rozprawy
    Date: Thu, 31 Aug 2006 17:13:18 +0200

    Użytkownik "Daw_k" <d...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:ed6jrp$feq$1@inews.gazeta.pl...
    > witam wszytskich...zaczne od poczatku...
    >
    > w styczniu tego roku mialem z ojcem wypadek, dosc ciezki, niestety bylo
    > zagrozenie zycia wiec byla i policja i prolurator... ojciec wyladowal na
    > kilka miesiecy w szpitalu, do tej pory nie pracuje...
    > oczywiscie postepowanie prokuratora szlo sobie osobna droga, az doszlo do
    > rozprawy z oskarzeniem nas i wnioskiem o warunkowe umozenie sprawy.
    > na rozprawie sedzia przychylil sie do umozenia sprawy i nakazal nam
    > zaplate
    > po ok 300 zl na czyn spoleczny.
> [...]
    Proponuję złozyć wniosek o rozłożenie kosztów na raty.Mozna składać
    zażalenie na postanowienie o kosztach (o czym pewnie zostaliście pouczeni)
    ale jeśli koszty są naliczone prawidłowo,to mija się to z celem. Mozna też
    złozyć wniosek o umorzenie tychże,choćby w części,jednak jeśli macie jakieś
    dochody,to małe są szanse (i słusznie moim zdaniem) aby Sąd wniosek taki
    uwzględnił.Pozdrawiam. Rob