  • 1. Data: 2006-08-31 11:28:01
    Temat: Kazus!!!
    Od: "Pawel T." <s...@o...pl>

    Czy postanowienie o zezwoleniu na dobrowolne poddanie sie
    odpowiedzialnosci w mysl przepisow kks oznacza, ze dana osoba jest
    karana???

    __
    poczatkujacy prawnik :)

  • 2. Data: 2006-08-31 18:56:20
    Temat: Re: Kazus!!!
    Od: "ubisses" <v...@i...pl>

    Uzytkownik "Pawel T." <s...@o...pl> napisal w wiadomosci
    | Czy postanowienie o zezwoleniu na dobrowolne poddanie sie
    | odpowiedzialnosci w mysl przepisow kks oznacza, ze dana osoba jest
    | karana???

    Nie jest to postanowienie, lecz wyrok.
    W KRK osoba taka nie figuruje.

    Pzdr.

    Marek

  • 3. Data: 2006-08-31 19:15:30
    Od: "jano1" <j...@e...pl>

    > Nie jest to postanowienie, lecz wyrok.
    > W KRK osoba taka nie figuruje.
    >

    > Pzdr.
    >
    > Marek

    Dodam od siebie,iż zgodnie z przepisami DPO za przestępstwo skarbowe nie
    powinno być rejestrowane, jednak .... w swojej praktyce zawodowej spotkałem
    się z takimi wpisami. Również wykroczenie skarbowe zakończone aktem
    oskarżenia nie podlega wpisowi.
    Pzdr all

  • 4. Data: 2006-09-01 12:08:45
    Od: "ubisses" <v...@i...pl>

    Użytkownik "jano1" <j...@e...pl> napisał w wiadomości

    | Dodam od siebie,iż zgodnie z przepisami DPO za przestępstwo skarbowe nie
    | powinno być rejestrowane, jednak .... w swojej praktyce zawodowej
    spotkałem
    | się z takimi wpisami.

    Ja dodam, że takie wpisy są oczywiście nieprawidłowe i niezgodne z prawem.
    Strona powinna złożyć wniosek o wykreślenie wpisu.

    Pzdr.