  • 11. Data: 2011-06-28 23:05:37
    Temat: Re: Polskie konie w USA potrzebuja waszej akcji
    Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl>

    news:1h8d08jap7gfw$.1j6sa7k4ehdfa$.dlg@40tude.net...

    > Nie da się. Bo ja to się wolę ludźmi zajmować, nie końmi.
    > :->

    > A czego TY chcesz od Bodzentyna? Masz przesłanki, że tam się dręczy
    > zwierzęta, to daj znać na Policję, skoroś taka dobra. A może JUŻ dałaś
    > znać?
    > A jeśli nie wiesz nic o tym, to co ma znaczyć ta głupia wypowiedź?

    http://www.photoblog.pl/tofick/36642352/bodzentyn-20
    09.html

  • 12. Data: 2011-06-29 06:56:49
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Ikselka wrote:

    > Nie da się. Bo ja to się wolę ludźmi zajmować, nie końmi.

    "Obojętnego na niedolę zwierząt i ludzka niedola nie wzruszy".

    > A czego TY chcesz od Bodzentyna? Masz przesłanki, że tam się dręczy
    > zwierzęta, to daj znać na Policję, skoroś taka dobra. A może JUŻ dałaś
    > znać?

    Nie muszę. Już się od lat tymi targami zajmują odpowiednie organizacje.Masz
    udział w tym, co się tam wyprawia, że się tak najeżyłaś? Być może już się
    tam poprawiło, właśnie dzięki obnażeniu, zezwierzęcania(?)ludzi.

    > A jeśli nie wiesz nic o tym, to co ma znaczyć ta głupia wypowiedź?

    Głupie wypowiedzi to twoja specjalność.

    > Widzę, żeś sąsiadka z drugi strony miedzy. Znasz tutejsze regionalne
    > zwyczaje jak nikt. I nic z tym nie robisz???

    Z twojej tfórczości:-> Wiem, ze niektórzy załuja na weta i zatłukują psy
    obuchem siekiery, jak sa stare i niedołężne, i odgrażają się wytruciem
    podkarmianych przez sąsiadów wałęsajacych się burków, zamiast skorzystać z
    instytucji hycla:->
    J.
    EOT bo NTG

  • 13. Data: 2011-06-29 20:31:19
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 29 Jun 2011 08:56:49 +0200, krys napisał(a):

    > "Obojętnego na niedolę zwierząt i ludzka niedola nie wzruszy".

    No i widzisz, jaka to durna myśl?

    > Nie muszę. Już się od lat tymi targami zajmują odpowiednie organizacje.Masz
    > udział w tym, co się tam wyprawia, że się tak najeżyłaś? Być może już się
    > tam poprawiło, właśnie dzięki obnażeniu, zezwierzęcania(?)ludzi.

    To nie wiesz, czy się poprawiło? - od razu widac było, ze nie jesteś na
    bieżąco, tylko na hurra.

    > Głupie wypowiedzi to twoja specjalność.

    Konkurencja mnie dystansuje, jak widzę :->

> [...]
    > obuchem siekiery, jak sa stare i niedołężne, i odgrażają się wytruciem
    > podkarmianych przez sąsiadów wałęsajacych się burków, zamiast skorzystać z

    Cimcio, hycel to instytucja wymarła - był zatrudniany przez gminy, zajmował
    sie wałęsającymi się psami. Moje nie wałęsają się.

    Co do hycla - jak wójt jednej z podkieleckich gmin chciał zatrudnić hycla,
    to go rąbnięte paniusie z "psiej ochrony" chciały zeżreć w imieniu
    wszystkich wałęsających się psów, co atakują dzieci idące do szkoły.
    :-/

    > J.
    > EOT bo NTG

    Wypad mi stąd. Sama robisz NTG.

    --
    XL
    Prawda o GMO:

  • 14. Data: 2011-06-29 21:34:32
    Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl>

> [...]
    > to go rąbnięte paniusie z "psiej ochrony" chciały zeżreć w imieniu
    > wszystkich wałęsających się psów, co atakują dzieci idące do szkoły.

    Weź się nie pogrążaj.

  • 15. Data: 2011-06-30 09:04:33
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Ikselka wrote:

    > No i widzisz, jaka to durna myśl?

    Nie widzę. Chyba przez "zajmowanie się ludźmi rozumiesz obsmarowywanie ich
    na newsach.

    > To nie wiesz, czy się poprawiło? - od razu widac było, ze nie jesteś na
    > bieżąco, tylko na hurra.

    Nieważne, ważne, że Bodzentym stał się symbolem. Długo będzie pamiętany.

    > Konkurencja mnie dystansuje, jak widzę :->

    No, masz te problemy ze wzrokiem:->

    > Cimcio, hycel to instytucja wymarła - był zatrudniany przez gminy,
    > zajmował sie wałęsającymi się psami. Moje nie wałęsają się.

    Jak zwykle mijasz się z prawdą. Gminy mają obowiązek wyłapywać wałęsające
    się psy, i zatrudniaja do tego odpowiednich ludzi. Nie odwracaj kota ogonem,
    bo doskonale wiesz, ze chodzi o te wioskowe psy, które chciałaś wytruć, bo
    ci sasiadka podkarmiała pod bramą.

> [...]
    > to go rąbnięte paniusie z "psiej ochrony" chciały zeżreć w imieniu
    > wszystkich wałęsających się psów, co atakują dzieci idące do szkoły.

    No i widzisz, jakie durne baby na tej podkieleckiej wsi mieszkaja.

    > Wypad mi stąd. Sama robisz NTG.

    Hrabino, takie rozkazy to do swoich podkomendnych.
    J.
    I naucz się wreszcie ciąć cytaty.