  • 1. Data: 2011-06-28 04:54:55
    Temat: sedzia urszula jablonska maciaszczyk=fryzjer??? (sąd okręgowy w poznaniu)
    Od: "ety" <e...@o...eu>

    "Szokująca skala korupcji" - tak w lokalnej prasie nazwano konferencję
    poświęconą promocji książki dotyczącej "przewałek" w meczach piłki nożnej.
    Chodziło o ustalenie wyniku, zanim się mecz rozpoczął. I w taki sam sposób
    zadziałała sędzia Sądu Okręgowego w Poznaniu, Urszula Jabłońska Maciaszczyk,
    co do statusu zawodowego tej pani polecam google, na pierwszy rzut oka
    prawnik "nie do ruszenia", a więc WSZECHMOGACY i NIENARUSZALNY, starający
    się o korzystny dla swojej znajomej, radcy prawnego Iwony Hoffmann, wyrok
    Sądu Okregowego w sprawie rozwodowej. Sędzia Urszula Jabłońska Maciaszczyk
    ma wiedzę o winie rozpadu małżeństwa leżącej po stronie jej koleżanki, Iwony
    Hoffmann, a działa w kierunku obwinienia pozwanego. Działanie to jest
    pozaprawne, ponieważ Urszula Jabłońska Mciaszczyk nie uczestniczy w żaden
    sposób formalnie w sprawie rozwodowej.W sprawę zaangażowani są inni
    "prawnicy", m. in. radca prawny Wojewódzkiego Urzedu Wielkopolskiego, Gizela
    Tracz. A ochrona informacji Sądu Okregowego w Poznaniu nijak się ma do
    dziurawego sera szwajcarskiego - ser składa się z sera i dziur, ochrona
    informacji w sadzie okregowym w poznaniu składa się wyłącznie z dziur.

    Szczegóły: tel: 602 43 72 80.

    Zapraszam zainteresowanych poznaniem szczegółów i nagłośnieniem
    sprawy!!!!!

  • 2. Data: 2011-06-28 05:06:48
    Od: "ety" <e...@o...eu>

    ....bo bym zapomniał, w powyższej sprawie bzdety "uwalajace" pozwanego
    (nieprawdę) wypisuje w opinii biegła Danuta Śniatecka, ponaglana telefonami
    przez sędzię Urszulę Jabłońską Maciaszczyk (formalnie nie związaną ze
    sprawa)

    tel: 602 437280

  • 3. Data: 2011-06-28 05:20:06
    Od: "ety" <e...@o...eu>

    ....A żeby jeszcze ciekawiej było, informuję, że prowadzacy sprawę sędzia SO
    w Poznaniu, Janusz Jezierski, w kuprze ma udokumentowaną informację o
    planowanym napadzie chuligańskim na pozwanego, a organizowanym przez
    towarzystwo powódki Iwony Hoffmann (radcy prawnego, hłahłehłe).

    tel: 602 43 72 80 - jak życie uczy - rozmowy są nagrywane.

  • 4. Data: 2011-06-28 06:18:26
    Od: SQLwiel <n...@c...pl>

    ety pisze:
    > "Szokująca skala korupcji" - tak w lokalnej prasie nazwano konferencję

    Zakładając, że masz argumenty na poparcie tych (mało zaskakującyh)
    sensacji (wszak koń jaki jest, każdy wie) zapytam tylko: A jak się *TY*
    zabezpieczasz przed odwetem?

    --

    Dziękuję.
    Pozdrawiam.

  • 5. Data: 2011-06-29 13:41:17
    Od: "ety" <e...@o...eu>

> [...]

    Zakładając, że masz argumenty na poparcie tych (mało zaskakującyh)
    sensacji (wszak koń jaki jest, każdy wie) zapytam tylko: A jak się *TY*

    No bez jaj, sąd okręgowy w Poznaniu (co najmniej sędzia Janusz Jezierski, a
    jak miała -nielegalny - dostęp do akt to również jablońska maciaszczyk) wie,
    że - jak wynika z przekazanaego na rozprawie tekstu, pozwanemu obiecano,
    oczywiście w konspiracji przed nim, po rozprawie "łomot", i bynajmniej nie
    w wykonaniu "łazików', ale "fachowców", jak napisano, "z pałami". Powódka
    miała zamiar przyzwolić na takie działanie, świadomie licząc się z
    ewentualnością śmierci - czyli zabicia pozwanego. To jak i przed czym ja się
    mogę zabezpieczyć??? poprosić o ochronę
    ;))))))))))))))))))))))))))))))))))) ??? Przecież tak, jak do tej pory,
    pies z kulawą nogą nie ruszy tej sprawy, widać za wysoka poprzeczka ta
    jabłońska maciaszczyk i inni zamieszani w sprawę. Realna ochrona - to chyba
    tylko granat noszony cały czas przy sobie z palcenm na zwaleczce!

    ety

    jeszcze żywy