    From: krys <k...@p...onet.pl>
    Date: Thu, 30 Jun 2011 11:04:33 +0200
    Subject: Re: Polskie konie w USA potrzebuja waszej akcji
    Newsgroups: pl.soc.prawo

    Ikselka wrote:

    > No i widzisz, jaka to durna myśl?

    Nie widzę. Chyba przez "zajmowanie się ludźmi rozumiesz obsmarowywanie ich
    na newsach.

    > To nie wiesz, czy się poprawiło? - od razu widac było, ze nie jesteś na
    > bieżąco, tylko na hurra.

    Nieważne, ważne, że Bodzentym stał się symbolem. Długo będzie pamiętany.

    > Konkurencja mnie dystansuje, jak widzę :->

    No, masz te problemy ze wzrokiem:->

    > Cimcio, hycel to instytucja wymarła - był zatrudniany przez gminy,
    > zajmował sie wałęsającymi się psami. Moje nie wałęsają się.

    Jak zwykle mijasz się z prawdą. Gminy mają obowiązek wyłapywać wałęsające
    się psy, i zatrudniaja do tego odpowiednich ludzi. Nie odwracaj kota ogonem,
    bo doskonale wiesz, ze chodzi o te wioskowe psy, które chciałaś wytruć, bo
    ci sasiadka podkarmiała pod bramą.

    > Co do hycla - jak wójt jednej z podkieleckich gmin chciał zatrudnić hycla,
    > to go rąbnięte paniusie z "psiej ochrony" chciały zeżreć w imieniu
    > wszystkich wałęsających się psów, co atakują dzieci idące do szkoły.
    > :-/

    No i widzisz, jakie durne baby na tej podkieleckiej wsi mieszkaja.

    > Wypad mi stąd. Sama robisz NTG.

    Hrabino, takie rozkazy to do swoich podkomendnych.
    J.
    I naucz się wreszcie ciąć cytaty.