  • 1. Data: 2011-06-27 08:39:06
    Temat: tulaczka po lekarzach
    Od: " " <f...@g...SKASUJ-TO.pl>

    od nieskonczonego czasu tulam sie po rozmaitych lekarzach

    (glownie co prawda pierwszego kontaktu vel przygodnych
    dermatologach czy laryngologach itp) i nie daje to porzadanego
    skutku - medycyna w postaci owe zbiorowosci lekaraskiej olewa
    moj problem w calosci [[- jestem chory na cos w rodzaju drozdzaka
    ukladu oddechowego (to co ludzie w necie nazywaja czesto kandydoza)
    (mam wynik badania kalu 'candida crusei') - pali mnie w gardle i jamie ustnej
    i laze w niesychanej nieusuwalnej 'chmurze zaduchu' ktora niezywkle
    utrudnia mi zycie - zwlaszcza prace zawodowa]] lekarze
    1. albo chamsko wypraszaja mnie za drzwi (orzekajac ze ich zdaniem
    nie kwalifikuje sie do leczenia bo objawy sa dla nich zbyt male (czesto
    najgorsi debile pomawiaja mnie o urojenia hipochondryczne) - nie biorac
    pod uwage tego co ja wiem i np sytuacji w pracy gdzie ludzie tez widza
    problem),
    albo
    2. odsylaja do innych w nieskonczonosc

    co w sumie powinienem zrobic bo z czasem coraz bardziej watpie
    zwlaszcza w to ze 'normalna droga' tj laac po kolejnych lekarzach
    doczekam sie wyleczenia

    w skrocie problem jest taki ze jestem chory i lekarze w swojej masie
    albo totalnie mnie olewaja (odmawiaja leczenia i zarazem nie biora
    pod uwage faktow wskazujacych na to jakim to chorowanie jest problemem
    dla mnie) albo w niesonczonosc odsylaja do diabla - to trwa juz pare lat

    gdzie sie udac i jak zmusic kogos by realnie zrozumial problem

    (za pustackie odpowiedzi grupowych warcholow 'dzieki' (='kop w dupe')
    z gory)

  • 2. Data: 2011-06-27 14:27:25
    Temat: Re: tulaczka po lekarzach
    Od: "Salem" <S...@w...pl>

    > nie kwalifikuje sie do leczenia bo objawy sa dla nich zbyt male (czesto

    jestem lekarzę i moim zdaniem kfalifikujesz się do lecznia. Break Polskich
    liter korygujemy operacyjnie na mijscu. Podaj adres

    dr Martim von Petch

  • 3. Data: 2011-06-28 18:27:18
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2011-06-27 16:27, Salem pisze:

    > jestem lekarzę i moim zdaniem kfalifikujesz się do lecznia. Break Polskich
    > liter korygujemy operacyjnie na mijscu. Podaj adres
    >
    > dr Martim von Petch

    Po tym co sam napisałeś, to Twoim zdaniem zapewne lekarz potrzebny jest
    wam obojgu.

  • 4. Data: 2011-06-28 19:04:37
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-06-28 20:27, Jawi pisze:

    > Po tym co sam napisałeś, to Twoim zdaniem zapewne lekarz potrzebny jest
    > wam obojgu.

    To Kolina z następnym swoim nickiem.

    --
    animka

  • 5. Data: 2011-06-30 18:23:32
    Od: "Maciek." <m...@g...com>

    Użytkownik <f...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał

    > gdzie sie udac i jak zmusic kogos by realnie zrozumial problem

    http://www.eioba.pl/a/1nyd/grzybica-kandydoza-zwana-
    rowniez-drozdzyca - to
    jest to? O żesz... :(

    Zgodnie z prawem, to masz płacić ZUS i podatki i pod żadnym pozorem nie
    chorować - to tyle jeśli chodzi o tematykę grupy.

    [OT mode ON]
    Zapomnij o konwencjonalnej medycynie. Problem jest jak widać złożony i
    potrzebujesz po prostu spojrzenia na cały organizm a nie tylko na pojedyncze
    objawy. Spotkasz się oczywiście z opiniami, że np. homeopatia to bzdura,
    placebo ale dopiero rozdziawisz gębę gdy zauważysz, że to jednak działa.
    Poza tym - masz jakieś wyjście? Zakład Utylizacji Staruszków i Narodowa
    Fundacja 'Zgon' mają cię przecież w nosie, więc nic nie tracisz poza
    niewielką kasą na wizyty i tanie specyfiki. Jak coś, to pisz na priv. I
    głowa do góry!
    [OT mode OFF]

    --
    M.