  • 1. Data: 2011-06-27 19:51:46
    Temat: Polskie konie w USA potrzebuja waszej akcji
    Od: AC <a...@g...com>

    Od wielu lat jest wyprzedarz roboczych koni ktore uzywala policja w
    wielu miastach i stanach: NY< NJ - Newark, Philadelhia - PA; W
    ubieglym roku wysledzilismy znowu polskie
    konie w Phili podawane za inne rasy.

    To zapewne nie tylko Przewalski ( tez przyjechal woda do Wirgin - sa
    zapisy-pewnie
    juz bardzo dawno.

    Tu zawsze pisze sie o emigracji przez Wielkie Jeziora i Virginie.

    JEST DYSKUSJA O UPRAWNIENIECH pOLAKOW DO LADU aMERYKI - MY BYKLISMY
    KOLONIZUJACYMI A NIE PODDANYMI TU. BRYTYSZ NAWET OTORZYLI SOBIE
    MITYCZNE GRANICE DLA POLSKI W STANIE NY - FALSZUJAC OBSZAR - O CO
    CHODZI W TYM?

    ZE TO TUYLKO TYLE! ALE CZY TO PRAWDA?

    POALKIE KONIE SA DOWODEM ZE TU BYLISMY - Z HUSARIA ( TEZ SAPISANA) ,
    PEWNIE TEN ZAPIS W BIBLITECE KONI ZE PRTZEWALKI CZEKAL AZ DO 1922 TEZ
    JEST LEGALNIE POMOCNY.

    ( RESZTE POZNIEJ)

    Foal by Foal, the Wildest of Horses Is Coming Back
    The hopeful tale of Przewalski's horse, which vanished from Central
    Asia ... Nikolai Przewalski in Mongolia. A Russian of Polish
    descent, ...
    October 11, 2005 - By JOHN NOBLE WILFORD - Science
    .Foal by Foal, the Wildest of Horses Is Coming Back
    The natural wariness of the horses, an essential attribute of
    wildness, ... Nikolai Przewalski in Mongolia. A Russian of Polish
    .

  • 2. Data: 2011-06-27 21:07:11
    Temat: Re: Polskie konie w USA potrzebuja waszej akcji
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 27 Jun 2011 12:51:46 -0700 (PDT), AC napisał(a):

> [...]
    >
    > POALKIE KONIE SA DOWODEM ZE TU BYLISMY - Z HUSARIA ( TEZ SAPISANA) ,
    > PEWNIE TEN ZAPIS W BIBLITECE KONI ZE PRTZEWALKI CZEKAL AZ DO 1922 TEZ

    Po pierwsze - koniom wszystko jedno, więc nie przypisuj im SWOICH
    wydumanych "potrzeb".
    Po drugie - piszesz bez ładu i składu. Jesli chcesz coś osiągnąć, naucz się
    pisać tak, aby Cię rozumiano.

    --
    XL
    Prawda o GMO:

  • 3. Data: 2011-06-27 21:38:25
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 27.06.2011 23:07, Ikselka pisze:

    [ciach]

    > Po pierwsze - koniom wszystko jedno, więc nie przypisuj im SWOICH
    > wydumanych "potrzeb".
    > Po drugie - piszesz bez ładu i składu. Jesli chcesz coś osiągnąć, naucz się
    > pisać tak, aby Cię rozumiano.

    I po cholerę dokarmiasz?

  • 4. Data: 2011-06-28 00:17:50
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 27 Jun 2011 23:38:25 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > W dniu 27.06.2011 23:07, Ikselka pisze:
    >
    > [ciach]

    > I po cholerę dokarmiasz?

    A bo nie cierpię tych "końskich bojowników". Wziąłby się który za prawa
    dzieci.

  • 5. Data: 2011-06-28 00:25:46
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-06-28 02:17, Ikselka pisze:

    > A bo nie cierpię tych "końskich bojowników". Wziąłby się który za prawa
    > dzieci.

    A to jakieś "znane pojęcie" Ci końscy wojownicy ? Bo ja nie w
    temacie, a z chęcią bym się pośmiał ...

    --
    Jak ja kurwa nienawidzę PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 %
    KURWA !!!

  • 6. Data: 2011-06-28 06:39:40
    Od: Arkady <p...@o...eu>

    A kon w puszce to konserwa !

  • 7. Data: 2011-06-28 16:09:09
    Od: "Tiber" <p...@p...onet.pl>

    Silly, silly "Rafał \"SP\" Gil" nabazgrału:

    Hm, chodzi o Dothraków? :)

    --
    Tiber
    j...@g...com

  • 8. Data: 2011-06-28 16:20:19
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 28 Jun 2011 02:25:46 +0200, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):

    > A to jakieś "znane pojęcie" Ci końscy wojownicy ?

    Bojownicy - o wolność i prawa koni. Szczególnie tych wiezionych na rzeź i
    takie tam. Wykupują konie z "niewoli". Jakby koń był wyhodowany dla
    wolności i do celów wyższych, w dziwnym odróżnieniu od reszty zwierząt...

    > Bo ja nie w
    > temacie, a z chęcią bym się pośmiał ...

    To nie jest śmieszne.

  • 9. Data: 2011-06-28 17:12:44
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Ikselka wrote:

    > Bojownicy - o wolność i prawa koni. Szczególnie tych wiezionych na rzeź i
    > takie tam. Wykupują konie z "niewoli". Jakby koń był wyhodowany dla
    > wolności i do celów wyższych, w dziwnym odróżnieniu od reszty zwierząt...

    Przecież im nie chodzi o to, że konie( krowy zresztą też) się jada, tylko o
    traktowanie żywych zwierząt jak kupy mięsa, i przewożenie ich z narażeniem
    na urazy, zadeptanie, bez wody i karmy przez wiele dni i kilometrów.
    Ale tego chyba nie da się wytłumaczyć sąsiadce targów w Bodzentynie (widać
    taki regionalny gospodarski zwyczaj).
    J.

  • 10. Data: 2011-06-28 22:18:28
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 28 Jun 2011 19:12:44 +0200, krys napisał(a):

> [...]
    > traktowanie żywych zwierząt jak kupy mięsa, i przewożenie ich z narażeniem
    > na urazy, zadeptanie, bez wody i karmy przez wiele dni i kilometrów.

    Nie da się. Bo ja to się wolę ludźmi zajmować, nie końmi.
    :->

    > sąsiadce targów w Bodzentynie

    A czego TY chcesz od Bodzentyna? Masz przesłanki, że tam się dręczy
    zwierzęta, to daj znać na Policję, skoroś taka dobra. A może JUŻ dałaś
    znać?
    A jeśli nie wiesz nic o tym, to co ma znaczyć ta głupia wypowiedź?

    > (widać
    > taki regionalny gospodarski zwyczaj).

    Widzę, żeś sąsiadka z drugi strony miedzy. Znasz tutejsze regionalne
    zwyczaje jak nikt. I nic z tym nie robisz???
    :->