  • Data: 2005-05-03 13:45:11
    Temat: Re: Polkomtel, zmiana regulaminu, jak sie bronic?
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:d57uuj$49i$2@news.onet.pl...

    > podpisałeś
    > zapewne zawierającą postanowienie o prawie do zmiany regulaminu

    ale bez placenia kary:

    "art. 59 ust. 2.

    Dostawca publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych powiadamia abonenta
    o każdej zmianie w regulaminie, o którym mowa w ust. 1, z wyprzedzeniem co
    najmniej jednego okresu rozliczeniowego przed wprowadzeniem tych zmian w
    życie. Jednocześnie abonent powinien zostać poinformowany o prawie
    wypowiedzenia umowy w przypadku braku akceptacji zmian, a także o tym, że w
    razie skorzystania z tego prawa dostawcy publicznie dostępnych usług
    telekomunikacyjnych nie przysługuje roszczenie odszkodowawcze"

    P.

    --
    http://cafe.love-office.com
    ... Molestowanie Seksualne, miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...