  • Data: 2005-05-07 20:55:31
    Temat: Re: Polkomtel, zmiana regulaminu, jak sie bronic?
    Od: Marek Michalkiewicz <s...@a...gda.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > No i dobrze się powołują, tylko akurat w tym wypadku kompletnie bez
    > sensu, bo to nie Ty domagasz się od nich odszkodowania, tylko oni od
    > Ciebie. To pouczenie dotyczy reklamacji. Taż Ty przecież nic nie
    > reklamujesz, tylko oni kretyńskie żądania wysuwają.

    Złożyłem reklamację (nienależnie moim zdaniem naliczonej opłaty),
    której nie uznali i odpowiedź zakończyli standardową formułką.

    > To akurat przemawia na korzyść poczekania na ich pozew. Bo Ty ich musiał
    > byś pozywać w Warszawie. Oni Ciebie w miejscu Twojego zamieszkania.

    OK, obawiałem się że być może jest odwrotnie (oni mnie - w Warszawie).
    Czyli najlepiej po prostu zachować spokój :)

    > Ponieważ bez prawomocnego tytułu wykonawczego żaden BOG tego nie zrobi,
    > to obiektywnie rzecz biorąc tych swoich gróźb chwilowo nie są w stanie
    > zrealizować. tak więc składanie zawiadomienia nie ma większego sensu.

    Czyli kombinują jakoś "od tyłu" - nie przyszło jeszcze nawet ostateczne
    wezwanie do zapłaty, tylko ta "informacja o przekazaniu danych" w której
    dalej piszą, że dane zostały już tylko "zakwalifikowane do przekazania"
    (zapomnieli dopisać drobiazgu - "... jeśli wygramy sprawę w sądzie").

    pozdrawiam
    Marek

    PS.
    http://www.polkomtel.com.pl/pl/?nfl=1&viewId=viewWiz