    From: "Liwiusz" <l...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Polkomtel, zmiana regulaminu, jak sie bronic?
    Date: Tue, 3 May 2005 14:52:40 +0200
    Sender: l...@p...onet.pl@gprs7.idea.pl

    Użytkownik "Heming" <h...@w...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:d57s05$4go$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    Plus
    > na

    > abonenta

    > Czytalem ustawe. Tylko wydaje mi sie, ze zmiana cennika to nie to samo co
    > zmiana regulaminu. A o roszczeniu w przypadku wypowiedzenia umowy przez
    > klienta ze wzgledu na zmiane cennika (konketnie podwyzszeniu oplaty) oplat
    > mowi art. 61 ust 6 PT (uzycie zwrotu z zastrzezeniem art. 57 ust. 6).

    Przecież zarówno ten post, jak i art. 57 ust. 6 dotyczy zmiany regulaminu.
    O jakiej zmianie cennika teraz piszesz???

    Jeśli już ten temat Cię interesuje, to zgodnie z regulaminem wszelkich
    promocji zmiana cennika upoważania abonenta do rozwiązania umowy bez
    ponoszenia kary umownej. Czyli nawet jeśli kara w tym przypadku należy się
    zgodnie z ustawą, to Plus w swoich warunkach promocyjnych, zrzeka się jej.

    Pozdrawiam!
    L.