  • Data: 2005-05-03 13:29:56
    Temat: Re: Polkomtel, zmiana regulaminu, jak sie bronic?
    Od: "Lincoln" <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy autor pytania nie miał na myśli, że jak napisze "Nie zgadzam się na
    > nowy regulamin", ale nie poprosi o rozwiązanie umowy, to czy umowa będzie
    > rozwiązana?

    Ja napisalem w pierwszym pismie, ze nie zgadzam sie na nowy regulamin i jak chca
    to niech zerwa ze mna umowe, lub ja zostaje na starym regulaminie.
    Odpowiedzieli, ze nie jest takie cos mozliwe i pytali czy chce zrezygnowac z ich
    uslug za drobne 800zl. Po miesiacu (czy jakos tak) napisalem, ze mieli miesiac
    na odpowiedz (odpowiedzieli ale listem zwyklym), nie odpowiedzieli wiec uznaje
    to jako pozytywne rozpatrzenie mojego wypowiedzenia. Wtedy plus odpisal (juz
    poleconym) ze nie dostali wypowiedzenia i ze jesli teraz zrezygnuje to juz tak
    jakbym zrezygnowal bez przyczyny i kara bedzie naliczona. Tak jakby mi nie
    uznali pierwszego pisma i teraz rezygnuje ot tak sobie. Wszsytko to smiechu
    warte:/ Poczekamy moze ktos wygra sprawy to pewnie posypia sie wnioski o
    przywrocenie terminu wypowiedzenia w zwiazku z wprowadzaniem w blad klientow.

    --
    Pozdrowionka & szerokosci Lincoln
    CH#19 Lincoln - Jelenia Góra | gg#1135336