    From: "Galis" <g...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Polisa na zycie w PZU...
    Date: Tue, 24 Aug 2004 14:11:53 +0200

    czyli 3zł??
    nie znam sie za bardzo na ubezpieczenich (nie wiem również jaka to była
    polisa)ale wydaje mi sie że poprostu to była zwykła umowa ubezpieczenia na
    życie bez żadnego tam funduszy czy czegoś takiego, w związu z tym całoś (lub
    większość) z tej składki była przeznaczana właśnie na ochronę życia, a nie
    tak jak teraz są umowy że część skłądki idzie na ochronę ubezpieczeniową a
    część na fundusz na którym są zbierane pieniądze i mozesz je wypłacić jak
    rozwiążesz umowe.
    Wiec podsumowując raczej wiecej nie dostaniesz, no chyba żebys zginą to
    wtedy kwote ubezpieczenia ale to już nie ty :)

    pozdrawiam
    galis