  • 1. Data: 2004-09-29 19:23:57
    Temat: Polisa PZU - sprawa w sadzie
    Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl>

    Witam

    Mam takie pytanie, glownie do prawnikow albo ludzi ktorzy mieli z tym do
    czynienia. Mianowicie po jutrze mam sprawe w sadzie w sprawie odszkodowania
    z Polisy PZU. Polise zalozyli mi rodzice gdy bylam jeszcze bardzo mala i po
    21 latach mialam dostac pieniadze, jednakze PZU zaproponowalo smieszna
    kwote. Po namowie wielu ludzi sprawe zglosilam do sadu. Jako ze nigdy nie
    bylam w sadzie i wogole nie mialam do czynienia z tego typu sprawami, nie
    wiem co mnie czeka :). Prosze o jakies porady..czy wystarczy ze przedstawie
    sprawe czy czekaja mnie jakies pytania? Jak sie zachowac? :)

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-09-29 22:54:30
    Temat: Re: Polisa PZU - sprawa w sadzie
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Kasia" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    Sprawę będzie przedstawiać sędzia. To nie tak, jak na filmach amerykańskich.
    Pod Twoim adresem mogą być jakieś tam pytanie, no ale w takiej sprawie, to
    raczej bym się nie spodziewał. Natomiast przygotuj się na propozycję ugody
    ze strony pozwanego. Czasem warto zawrzeć dobrą ugodę, niż włączyć do
    upadłego.

  • 3. Data: 2004-09-30 06:57:43
    Od: "Wirde" <w...@n...hotmail.com>

    > Użytkownik "Kasia" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Sprawę będzie przedstawiać sędzia. To nie tak, jak na filmach
    amerykańskich.

    sędzia?! zakładasz że to apelacja z udziałem sędziego sprawozdawcy? a może
    kasacja przed SN?

  • 4. Data: 2004-09-30 08:47:40
    Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl>

    Ugode PZU juz proponowalo jednak uznalam ze to i tak za malo w stosunku do
    kwoty jaka obiecywali 22 lat temu, myslicie ze moga jeszcze raz proponowac
    jaka ugode?

  • 5. Data: 2004-09-30 11:01:23
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Kasia" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    Moim zdaniem tak.

  • 6. Data: 2004-09-30 11:09:24
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Kasia wrote:
    > Ugode PZU juz proponowalo jednak uznalam ze to i tak za malo w stosunku do
    > kwoty jaka obiecywali 22 lat temu, myslicie ze moga jeszcze raz proponowac
    > jaka ugode?

    Mogą.
    Choć to, ile wyliczy sąd, mniej więcej wiadomo (poszukaj choćby w
    archiwum grupy).

    KG