  • 51. Data: 2006-01-24 03:21:25
    Temat: Re: Policyjni debile
    Od: trout <l...@h...com>

    Micha? Wilk wrote:

    > Zabic w obronie mienia rowniez mozna, ale tylko i wylacznie w zamiarze
    > ewentualnym o czym mowi chociazby EKPC a takze orzecznictwo i doktryna
    > (Jeschek)
    >
    > Pozdrawiam,
    > Michal

    EKPC wymaga pop pierwsze regulacji prawnych. Z tego co widzimy,to te
    strzelaniny nie sa uregulowane, wiec sa juz niezgodne z EKPC na poczatek.

    Po drugie, to pozbawienie musi byc niezbedne dla funkcjonowania
    demokratycznego spoelczenstwa. Jezeli uwazasz ze potrafibys w
    Strasbourgu obronic argument, ze zastrzelenie postronnego dziecka na
    podwoku przedszkolnym w poscigu _podejrzanego_ zaledwie drobnego
    zlodziejaszka, jest niezbedne, to mysle ze jestes glownym strategiem z
    Magdalenki.

  • 52. Data: 2006-01-24 08:50:42
    Od: "Michal Wilk" <m...@g...pl>

    > Po drugie, to pozbawienie musi byc niezbedne dla funkcjonowania
    > demokratycznego spoelczenstwa.

    Czy ty w ogole czytales te Konwencje?

    Art. 1
    1. Prawo kazdego czlowieka do zycia jest chronione przez ustawe. Nikt nie
    moze byc umyslnie pozbawiony zycia, wyjawszy przypadki wykonania wyroku
    sadowego, skazujacego za przestepstwo, za które ustawa przewiduje taka kare.

    2. Pozbawienie zycia nie bedzie uznane za sprzeczne z tym artykulem, jezeli
    nastapi w wyniku bezwzglednie koniecznego uzycia sily:
    a) w obronie jakiejkolwiek osoby przed bezprawna przemoca;

    Pozbawienie zycia w obronie koniecznej osoby nie jest wiec sprzeczne z EKPC.
    Jesli chodzi o obrone mienia, to interpretuje sie angielski zwrot
    "intentionally killed" jako zabity w zamiarze bezposrednim, wiec w zamiarze
    ewentualnym byloby dozwolone

    Pozdrawiam,
    Michal

  • 53. Data: 2006-01-24 09:03:48
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    trout wrote:

    > A to ze moga sie drzwi otworzyc i wysypie sie dzieciarnia, to juz trudno
    > sbie wyobrazic?

    Hmmm... Niedziela... Hmmm... -20 stopni... Hmmm... taaaaaaa wtem
    otwieraja sie drzwi i wysypuje si edzieciarnia...

    > Ptaki uciekaja od halasu. Psy biegna w jego kierunku.

    A dzieci?

    > Tylko ze mysliwy ma obowiazek przygotowac sie do strzalu. Widziales
    > mysliwego co biega po lesie i strzela jak popadnie?

    Hm? A mnie sie wydawalo, ze policjanci tez nie strzelaja w biegu. I oni
    tez sie przygotowuja do oddania strzalu. Ale z racji potrzeby i sytuacji
    robia to szybciej i inaczej niz mysliwy. Ktory przygotowujac sie do
    strzalu ma po prostu nie sploszyc zwierzyny...

    > Zakaz strzelania kolo przedszkola jest oczywisty i wynika bezposrednio z
    > prawa do zycia. Dlatego, ze istnieje wielie ryzyko zabicia osoby
    > postronnej bez przyczyny.

    No to mamy zakas strzelania gdziekolwiek kolo czegokolwiek....

    > Debil kotry nie potrafi opanowac sie z uzyciem, nie jest w stanie
    > celowac do celu _ruchomego_

    Jakis argument? Znaczy co, policjanci maja strzelac tylko do celow
    nieruchomych? Czy jak?

    > Dalej prawdopodobienstwo trafienia osoby postronnej jest wieksze kolo
    > przedszkola niz w lesie.

    To zalezy jaki las. Sa lasy gdzie w letni dzien sa tysiace osob, sa
    przedszkola, gdzie w mrozne niedziele nia ma zywego ducha...

    > To tez glupota. Mysliwy jednak ma obowiazek przygotowac sie do
    > strzelania i nie moze strzelac przy przedszkolu do celu ruchomego.

    A jakby celem ruchomym byl tygrys biegnacy wlasnie upolowac sobie
    dziecko?

    > Jeszcze lepiej. Cel ruchomy pod marketem.

    Nie pod, tylko przed. No chyba, ze to bylo tesco z parkingiem
    podziemnym...

    > A czy mozliwe jest wtargniecie biegnacego dziecka w okolicach przedszkola?

    Oczywiscie. Ale minimalne w niedziele i przy takim mrozie.

    > Nie ma znaczenia czy bylo czy nie. Liczy sie ze debill powinien byl
    > wiedziec ze _moze_ byc.

    Oj ma wielkie znaczenie, czy bylo czy nie bylo. Bo gdyby bylo to rysyko
    postrzelenia by istnialo. A jak nie bylo - to takiego ryzyka nie ma. A
    ze dziecko tam moze byc. Coz, ciebiebie moze, ze tak sugestywnie
    napisze, *jebnac* meteoryt, teoretycznie i statystycznie - i mozesz
    zginac... a jdnak meteoryty nie zabijaja ludzi co chwile...

    > Chodzilo o to ze Rambo w mundurkach najpierw strzelali, a pozniej
    > mysleli. A powinni byli zrobic odwrotnie.

    Ooo, w magdalence tez byles? Brales udzial widze w tych wszystkich
    akcjach, bo inaczej skad bys wiedzial... ;)

    trout, wesoly romek jestes, choc na pl.pregierz, tam mozesz napietnowac
    i znajdziesz jeszcze na pewno jakichs btraci-poklepywaczy ;))))

    Pozdr
    ja, rozbawiony porannie ;)

    --
    Sid Meyer's Civilisation IV - zagrajmy ......... http://tiny.pl/xv2d
    Terror, ze strach sie bac - felieton ........... http://tiny.pl/xk83

  • 54. Data: 2006-01-24 09:07:44
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    trout wrote:

    > Koniecznosc strzelania na podworku przedszkolnym?

    Jak koniecznosc zaistnieje w kiblu na Wostoku to zaistnieje...

    > A w mrozna niedziele to w przedszkolu dzieci byc nie moze. Tego
    > przewidziec juz sie nie da?

    Zmniejsza to prawdopodobienstwo, ze sa, powiedzmy ze 100% na (ile mamy
    przedszkol czynnych w niedziele, trza podzielic, pomnozyc i wyliczyc
    procent). Do tego mroz zmniejsza szanse ze nawet jesli jest tam
    ktokolwiek to dzieci nie wybiegna na plac zabaw...

    > rotfl
    >
    > Od policjantow wymagamy profesjonalizmy, a nie debilizmu.

    Od kazdego, zajmujacego sie swoim fachem wymagamy profesjonalizmu w
    tymze. Wiec jesli nie jestes policjantem, to twoje oceny sa wielkie g...
    warte ;)

  • 55. Data: 2006-01-24 09:49:06
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Hikikomori San [###h...@g...pl.###] napisał:
    > Hmmm... Niedziela... Hmmm... -20 stopni... Hmmm... taaaaaaa wtem
    > otwieraja sie drzwi i wysypuje si edzieciarnia...

    Zwłaszcza na placu zabaw, to mamy mnóstwo tych drzwi.

    > Jakis argument? Znaczy co, policjanci maja strzelac tylko do celow
    > nieruchomych? Czy jak?

    Bo u niego w USA, to policjanci najpierw zakuwają przestępcę w
    kajdanki, potem zanoszą go przed kulochwyt i przywiązują, by na końcu
    sobie do niego postrzelać. Chłop nie może zrozumieć, że u nas
    normalnie się to robi tam, gdzie jest przestępca. :-)

    > A jakby celem ruchomym byl tygrys biegnacy wlasnie upolowac sobie
    > dziecko?

    To należy poczekać, jak upolowawszy dziecko zajmie się konsumpcją.
    Wówczas jest niej ruchomy, bo tygrysy przy jedzeniu nie biegają. :-)

  • 56. Data: 2006-01-24 10:21:58
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Robert Tomasik wrote:

    > Zwłaszcza na placu zabaw, to mamy mnóstwo tych drzwi.

    :) No ja widzialem place zabaw z drzwiami... no... furtkami ;)

    > To należy poczekać, jak upolowawszy dziecko zajmie się konsumpcją.
    > Wówczas jest niej ruchomy, bo tygrysy przy jedzeniu nie biegają. :-)

    Ale wtedy bedzi emozna postrzelic weterynarza. Albo pania
    przedszkolanke. Albo inne dzieci ;)

    Mysle, ze w takiej sytuacji najlepij poczekac az tygrys sie naje i
    pojdzie gdzies w oddalone miejsce sie przespac...

  • 57. Data: 2006-01-24 10:24:07
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > Mysle, ze w takiej sytuacji najlepij poczekac az tygrys sie naje i
    > pojdzie gdzies w oddalone miejsce sie przespac...

    To bardzo dobry pomysł! Zresztą, należało by wstępna selekcję
    przeprowadzić i podetknąć mu właściwe dzieci. jeszcze zeżre dziecko
    jakiegoś polityka albo nie daj boże dziennikarza i będzie zaraz afera.
    Ja proponuję zresztą od razu sprawę załatwić z góry w sposób
    analogiczny, jak z materiałami niejawnymi. Ponaznaczać zawczasu
    dzieci. "E" - ewakuujemy, "Z" zostawiamy. :-)

  • 58. Data: 2006-01-24 12:07:18
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Robert Tomasik wrote:

    > To bardzo dobry pomysł! Zresztą, należało by wstępna selekcję
    > przeprowadzić i podetknąć mu właściwe dzieci. jeszcze zeżre dziecko
    > jakiegoś polityka albo nie daj boże dziennikarza i będzie zaraz afera.

    Nie zapominajmy o ksiezach. Ich dzieci sa niejadalne! ;)

    > Ja proponuję zresztą od razu sprawę załatwić z góry w sposób
    > analogiczny, jak z materiałami niejawnymi. Ponaznaczać zawczasu
    > dzieci. "E" - ewakuujemy, "Z" zostawiamy. :-)

    A moz epo prostu cichcem zbudowac szybko wokol tego obszaru ogrodzenie,
    tak zeby lew juz tam z tymi dziecmi sobie zostal? ;)

  • 59. Data: 2006-01-24 23:11:48
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Hikikomori San [###h...@g...pl.###] napisał:

    > A moz epo prostu cichcem zbudowac szybko wokol tego obszaru
    ogrodzenie,
    > tak zeby lew juz tam z tymi dziecmi sobie zostal? ;)

    Eee! Jeszcze któreś mu ucieknie przez parkan :-)

  • 60. Data: 2006-01-24 23:42:04
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Robert Tomasik wrote:

    > Eee! Jeszcze któreś mu ucieknie przez parkan :-)

    A jakby podlaczyc napiecie? ;)