  • Data: 2006-01-23 13:38:13
    Temat: Re: Policyjni debile
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Jak ktoś strzela
    > Daj spokój, cytujesz moją wypowiedź skierowaną do "dyskutanta" znanego ze
    > specyficznego, odmiennego od przyjętych za normę standardów, sposobie
    > "myślenia". Chcesz z nim konkurować? Po co? ;))

    i Ty niby ten standard wyznaczasz, masz cholernie wysokie mniemanie o
    sobie,

    > To tendencyjne uproszczenie lub kompletny brak zrozumienia. IMO każdy ma
    > prawo do podjęcia działań w obronie swojego mienia. Zakres tych działań i
    > zastosowane metody winny być adekwatne do zagrożenia, ale należy pamiętać,
    > iż stopień zagrożenia ocenia człowiek będący pod wpływem stresu, strachu,
    > działa w sytuacji bezpośredniego przymusu i pod naciskiem chwili. To
    > utrudnia, a czasem nawet wręcz uniemożliwia dokonanie prawidłowej oceny.
    > Wszystko zależy od okoliczności. Możesz nie mieć możliwości ocenienia, czy
    > atakujący ma zamiar Cię zbluzgać, okraść, pobić czy zabić.

    jezlei przechodzi do fazy wykonania (pobicie, zabicie) to juz nie jest
    tylko zlodziejem, wowczas
    kazdy ma prawo sie bronic, BRONIC, nie zabic za kradziez zabic za kare,
    bronic sie , nawet przekraczajac granice obrony,
    W inym poscie napisales ze mozna zabic, poniewaz zlodziej moze sie pozniej
    zemscic i zabic twoja rodzine. A takie stwierdzenie przeczy powyzszym
    wyjasnieniom.

    >Dlatego generalne stwierdzenie, że strzelający do złodzieja jest
    > gówno wart jednoznacznie wskazuje na autora jako na idiotę (i to gówno
    > wartego ;)).

    jak juz wczesniej pisalem, musisz byc strasznie samotnym czlowiekiem....
    wyzywac sie za to na innych nie musisz, naucz si eszanowac ludzi

    P.