  • Data: 2006-01-24 03:10:07
    Temat: Re: Policyjni debile
    Od: trout <l...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    Hikikomori San wrote:

    > Cos chyba komus umknel, znaczy sie tobie. Nie wierz slow w slowo temu co
    > pisza gazety/portale, bo dojdzie do absurdu.
    >
    > Najwyrazniej zaistaniala taka a nie inna sytuacja i koniecznosc.

    Koniecznosc strzelania na podworku przedszkolnym?

    > Bo
    > zwykle policjanci nie strzelaja do zlodzieji tylko ich lapia.

    Wiec niech ak zostanie. Debile ktorzy nie umieja poslugiwac sie bronia
    nie powinni jej miec.

    > A jesli
    > strzelali, to widac mieli ku temu powody.

    Ochrona mienia? Ktorego? Skasowanego auta?

    > I to na tyle widac wazne, ze
    > strzelali nawet na pustym placu zabaw zaraz kolo niepracujacego w
    > niedziele przedszkola...

    A w mrozna niedziele to w przedszkolu dzieci byc nie moze. Tego
    przewidziec juz sie nie da?

    No i pewnie dlatego debile musza uzyskiwac magisterki na kursach w
    Szczytnie zamiast normalnych szkol.

    > Bo jest policjantem?

    rotfl

    Od policjantow wymagamy profesjonalizmy, a nie debilizmu.

    > A co gdy babcia ma wasy? Jest dziadkiem? :>

    Babc z wasami jest malo. W panstwie prawa za zlodziejstwo zamykaja
    dwoch-trzech policjantow _dziennie_