  • Data: 2006-01-23 15:07:04
    Temat: Re: Policyjni debile
    Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:dr2q03$bki$1@inews.gazeta.pl Michał Wilk
    <m...@g...pl> pisze:

    > Spychala ich w zamiarze ewentualnym (miala swiadomsoc i godzila sie).
    > Jesli chodzi o zabicie w celu unikniecie zemsty to jest to oczywiscie w
    > zamiarze bezposrednim

    Zauważ, że niczego nie pisałem o zemście - to jedynie wytwory wyobraźni
    wtórnego analfabety funkcjonalnego.

    Oto cytat z mojej wypowiedzi:
    <cit>
    Skąd ma wiedzieć, czy przyłapany złodziej nie
    stanie się zabójcą jego i ew. jego rodziny?
    </cit>

    Na tej podstawie osobnik sygnujący sie jako "Przemek R..." wydalił z siebie
    następującą fantasmagorię:
    <cit>
    co ty pierdzielisz? Mowisz o zemscie? Twoim zdaniem zakladaeni ze taki
    zldoziej przylapany na goracym uczynku
    zemsci sie na rodzinie jest wystarczajacym powodem do zabicia czlowieka? Na
    tej zasadzie moglbys kazdego zabic.
    To jest fobia ktora nalezy leczyc
    </cit>

    Naturalnie chodziło o to, że wykryty i przyłapany na gorącym uczynku
    złodziej celem uniknięcia ujęcia i ew. usunięcia świadków może podjąć
    działania agresywne (być może niezamierzone i przypadkowe) mogące skutkować
    śmiercią pokrzywdzonych.

    Jotte