  • Data: 2006-01-23 13:26:29
    Temat: Re: Policyjni debile
    Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:TTSAf.21182$nQ3.7469@trndny03 july <m...@h...pl> pisze:

    > Tak.
    Daj spokój, cytujesz moją wypowiedź skierowaną do "dyskutanta" znanego ze
    specyficznego, odmiennego od przyjętych za normę standardów, sposobie
    "myślenia". Chcesz z nim konkurować? Po co? ;))

    > Brzadz sasiadow ukradl jablko z mojego sadu. Mam go zabic?
    To tendencyjne uproszczenie lub kompletny brak zrozumienia. IMO każdy ma
    prawo do podjęcia działań w obronie swojego mienia. Zakres tych działań i
    zastosowane metody winny być adekwatne do zagrożenia, ale należy pamiętać,
    iż stopień zagrożenia ocenia człowiek będący pod wpływem stresu, strachu,
    działa w sytuacji bezpośredniego przymusu i pod naciskiem chwili. To
    utrudnia, a czasem nawet wręcz uniemożliwia dokonanie prawidłowej oceny.
    Wszystko zależy od okoliczności. Możesz nie mieć możliwości ocenienia, czy
    atakujący ma zamiar Cię zbluzgać, okraść, pobić czy zabić. A może tylko jaja
    sobie robi? Dlatego generalne stwierdzenie, że strzelający do złodzieja jest
    gówno wart jednoznacznie wskazuje na autora jako na idiotę (i to gówno
    wartego ;)).

    Jotte