  • Data: 2006-01-22 21:15:11
    Temat: Re: Policyjni debile
    Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:dr0mrn$2rm$1@inews.gazeta.pl Przemek R...
    .pl> pisze:

    > jak ktos strzela to zlodzieja to jest tak samo gowno wart jak czlowiek
    > ktory zabija dla komorki
    > czy 5 zlotych. Podagadmy jak jakis matol - po rozszerzeniu granic obrony
    > koneicznej - zabiej Ci dzieciaka
    Czytam twoje posty choć przestałem na nie reagować gdyż z mojego punktu
    widzenia nie warto. Ale tym razem nie mogę sie powstrzymać, zrobię wyjątek i
    zapytam - czy ty naprawdę jesteś kopnięty? Jak ktoś strzela do złodzieja to
    jest gówno wart? To co wart jest złodziej? Skąd strzelający ma wiedzieć, że
    to złodziej a nie morderca? Skąd ma wiedzieć, czy przyłapany złodziej nie
    stanie się zabójcą jego i ew. jego rodziny? A czy złodziej nie powinien
    pomyśleć co mu grozi jak spróbuje praktykować swój złodziejski fach?
    Pomyśl trochę chłopie, zanim wygłosisz kolejne tego typu exposee.

    --
    Jotte