  • Data: 2006-01-22 23:42:15
    Temat: Re: Policyjni debile
    Od: "Zbyszek" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "july" <m...@h...pl> napisał w wiadomości
    news:suSAf.1783$Jn1.197@trndny01...
    > K.Mackiewicz

    > Ile jest warte Twoje zycie? Bo moje wiecej niz ukradzone 10 letnie auto.
    > I nie debilowi bez wyksztalcenia o tym decydowac.
    Z tego co piszesz wnioskować można, że nasz jakieś uczulenie na
    policjantów,musiałeś kiedyś mieć z nimi zatargi. Może nawet Ci się śnią po
    nocach. Nie sądź wszystkich według siebie. Może mają wyższe wykształcenie od
    Ciebie, a sadząc jak z łatwością wyzywasz policjantów od debili, nie masz
    wyższego wykształcenia.
    ZiPi.