  • Data: 2006-01-22 22:05:12
    Temat: Re: Policyjni debile
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    july wrote:

    > Tak. Brzadz sasiadow ukradl jablko z mojego sadu. Mam go zabic?
    > Podaj od ktorej kwoty warto zabijac?

    Cos chyba komus umknel, znaczy sie tobie. Nie wierz slow w slowo temu co
    pisza gazety/portale, bo dojdzie do absurdu.

    Najwyrazniej zaistaniala taka a nie inna sytuacja i koniecznosc. Bo
    zwykle policjanci nie strzelaja do zlodzieji tylko ich lapia. A jesli
    strzelali, to widac mieli ku temu powody. I to na tyle widac wazne, ze
    strzelali nawet na pustym placu zabaw zaraz kolo niepracujacego w
    niedziele przedszkola...

    > A dlaczego debil za magisterka ze Szczytna ma o tym decydowac?

    Bo jest policjantem?

    > Wiec wskaz granice od ktorej powinno sie mordowac zlodziei. A co jezeli
    > strzelajacy policjant jest sam zlodziejem?

    A co gdy babcia ma wasy? Jest dziadkiem? :>

    --
    Sid Meyer's Civilisation IV - zagrajmy ......... http://tiny.pl/xv2d
    Terror, ze strach sie bac - felieton ........... http://tiny.pl/xk83