  • 11. Data: 2003-11-29 18:06:23
    Temat: Re: Policyjne kontrole mojich klientów
    Od: "Jakub P." <k...@w...pl>

    > Heheh, a kto i na jakiej podstawie ustalał
    > zasadność i wysokość tych kar. Przecież
    > policjant to Ci może, ale... :)

    Hehehe, ale mnie to nie śmieszy, dzwonią do mnie telefony
    gości od których wyszli gliniarze, w poniedziałek pojawią się
    wszystkie szczegóły ( nie wiem czy to była Policja, przebierańcy,
    czy jakiś urząd) ale do domów trafili, kary nałożyli, i to nie gotówką tylko
    kredytowe. Więc ile procent że to PRZEBIERAŃCY ?? Jak obstawiasz ??
    Hehehe

    Jakub P.

  • 12. Data: 2003-11-29 18:16:50
    Od: kam <X...@X...onet.plX>

    Jakub P. wrote:
> [...]
    > czy jakiś urząd) ale do domów trafili, kary nałożyli, i to nie gotówką tylko
    > kredytowe. Więc ile procent że to PRZEBIERAŃCY ?? Jak obstawiasz ??

    duży...

    KG

  • 13. Data: 2003-11-29 18:49:58
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "Filip K`" <F...@S...PL> napisał w
    wiadomości news:bqamjh$eb9$1@opal.futuro.pl

    > Za duzo siedzisz przed komputerem.
    > Jesli nie rozumiesz tekstu, ktory napisal Leszek, to Twoj pech. Nie bede
    > cytowal calego textu, tylko po to by, napisac na dole "dobre, dobre"

    Fakt, dużo przesiaduję przed komputerem. Nie wiidzę
    jednak związku pomiędzy "moim siedzeniem", a Twoim
    odniesieniem się do cytowanych (przez Ciebie!) słów.
    Twoje "dobre, dobre" odnosiło się do "Pozdr leszek",
    a ja, ani nikt inny nie musi czytać całych postów Leszka
    (w tym przypadku) aby zrozumieć o co *właściwie* Ci
    chodzi.
    Nie ma potrzeby cytowania całych postów, wystarczy
    jakaś jego cześć, ale napewno nie *podpis* .

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    Żarty bogatych ludzi są zawsze dowcipne.

  • 14. Data: 2003-11-29 20:18:57
    Od: "Jakub P." <k...@w...pl>

    > duży...

    Przepraszam ale te dewagacje czy to prawda czy glina chodzi czy tylko plota,
    nie jest
    najważniejsze w moim pytaniu. Pisałem na grupe Prawo a nie Komunikaty z
    nadzieją
    że jakiś dobry człowiek, znający prawo odpowie mi czy Policja po wejściu do
    sklepu
    może zarządać natychmiastowego wglągu do faktur lub listy klientów.
    Bardzo proszę o pomoc !!

    Jakub P.

  • 15. Data: 2003-11-29 20:45:13
    Od: Arek <a...@e...net>

    Jakub P. rzecze:
> [...]
    > sklepu
    > może zarządać natychmiastowego wglągu do faktur lub listy klientów.

    Wszystko mogą. Niektórzy twierdzą, że nawet zajrzeć Ci do dupy jak zechcą,
    bo Ty nie mając nic do ukrycia powinieneś im ją niezwłocznie okazać.
    Cóż - żyjesz w państwie policyjnym z wszelkimi tego konsekwencjami.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek

  • 16. Data: 2003-11-29 21:34:48
    Od: "Jakub P." <k...@w...pl>

> [...]
    > bo Ty nie mając nic do ukrycia powinieneś im ją niezwłocznie okazać.
    > Cóż - żyjesz w państwie policyjnym z wszelkimi tego konsekwencjami.

    Żartujesz? Jaja ze mnie robisz? Jesteś pesymistą ? Czy tak przejebanie
    naprawdę jest ?

    Jakub P.

  • 17. Data: 2003-11-29 21:37:04
    Od: Arek <a...@e...net>

    Jakub P. rzecze:
    [..]
    > Żartujesz? Jaja ze mnie robisz? Jesteś pesymistą ? Czy tak przejebanie
    > naprawdę jest ?

    Trochę żartuję - bo wątpię by chciało im się zaglądać do dupy - ale tak właśnie
    jest przejebane naprawdę bo jakby im się chciało to.... :(

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info

  • 18. Data: 2003-11-29 21:39:26
    Od: Filip K` <F...@S...PL>

    Użytkownik Andrzej_K. napisał:

> [...]
    > chodzi.
    > Nie ma potrzeby cytowania całych postów, wystarczy
    > jakaś jego cześć, ale napewno nie *podpis* .

    Masz racje, przyznaje Ci racje, popelnilem maly blad. Nic wielkiego sie
    przeciez nie stalo, a dostalem zjebki, jakby zlamal conajmniej 3 pkt.
    netykiety :(
    Spieszylo mi sie, a ze mialem niezly ubaw, to nie bylem w stanie szukasz
    jakiegos konretnego cytatu, do ktorego bym sie odnosil, wiec uciachnalem
    wsio... ;)

    Pozdrawiam serdecznie
    Filip

  • 19. Data: 2003-11-30 00:31:45
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    In article <bqav2h$ffh$1@nemesis.news.tpi.pl>, Jakub P. wrote:
    > Przepraszam ale te dewagacje czy to prawda czy glina chodzi czy tylko plota,
    > nie jest
    > najważniejsze w moim pytaniu. Pisałem na grupe Prawo a nie Komunikaty z

    Dostajesz tyle za ile placisz, choc zwykle duzo wiecej. Nie podoba ci sie,
    idz do prawnika. To jest publiczna lista dyskusyjna.

    --
    Marcin

  • 20. Data: 2003-11-30 21:30:09
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    In article <bqan9v$n6r$1@nemesis.news.tpi.pl>, Jakub P. wrote:

> [...]
    > czy jakiś urząd) ale do domów trafili, kary nałożyli, i to nie gotówką tylko
    > kredytowe. Więc ile procent że to PRZEBIERAŃCY ?? Jak obstawiasz ??

    Takiego steku bzdur, plotek, nieścisłości i pierdzielenia, jaki wychodzi w
    Internecie przy okazji tej akcji policji, to dawno już nie było.

    Policja nie wymierza żadnych kar w takich sprawach. Policja może wystawić
    mandat karny za nadmierną prędkość, ale w przypadku pirackiego softu
    (ogólnie rzecz biorąc) jedynie zbiera dowody dla toczącego się
    postępowania.
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl