  • 1. Data: 2005-06-20 08:41:13
    Temat: Policjant + karabin - czy to normale?
    Od: Schwester <j...@c...com>

    Witam!
    Wczoraj siedziałem sobie w ogródku na Rynku Głównym w Krakowie. W pewnym
    momencie zobaczyłem chodzącego sobie po Rynku bez konkretnego celu w
    różne strony policjanta ubranego w świecącą kamizelkę. Nie byłoby może w
    tym nic dziwnego gdyby nie to, że miał przy sobie karabin maszynowy, w
    dodatku był sam.
    Czy to normalne i przede wszystkim zgodne z prawem (albo jakimś
    regulaminem policyjnym)?

    --
    ____ _ _
    / ___| ___| |____ _____ ___| |_ ___ _ __

  • 2. Data: 2005-06-20 10:50:03
    Temat: Re: Policjant + karabin - czy to normale?
    Od: g...@p...onet.pl

    Nie sądzę, by policja była uzbrojona w karabiny maszynowe.

  • 3. Data: 2005-06-20 11:31:13
    Od: maHo <m...@p...net>

    g...@p...onet.pl wrote:
    > Nie sądzę, by policja była uzbrojona w karabiny maszynowe.
    >

    > Witam!

    prawdopodobnie miał na myśli pistolet maszynowy :)

    pozdrav

    maHo

    ps: odpowiadaj pod postem

  • 4. Data: 2005-06-20 11:35:26
    Od: Schwester <j...@c...com>

    maHo napisał(a):

    > prawdopodobnie miał na myśli pistolet maszynowy :)

    Nie znam się na broni, ale wiem, że taką samą mają policjańci stojący
    bod konsulatem USA

  • 5. Data: 2005-06-20 12:23:38
    Od: "Grzegorz Z." <a...@t...pl>

    > Nie sądzę, by policja była uzbrojona w karabiny maszynowe.

    A pamiętasz zawartość szafy na "Trzynastym Posterunku" ?

    Ponadto "fauvorite weapon" Arniego były granaty ręczne.

    ;-)))

    --
    |www.autumnlover.prv.pl|GG: 8126000|

  • 6. Data: 2005-06-20 15:24:53
    Od: "Cezar" <c...@i...pl>

    > Nie sądzę, by policja była uzbrojona w karabiny maszynowe.

    A mylisz sie. Zobacz sobie rozp ministra spraw wew w sprawie uzborojenia
    Policji - maja nawet transportery opancerzone wg tego aktu.

    Cezar

  • 7. Data: 2005-06-20 15:43:09
    Od: Anna <a...@w...pl>

    > prawdopodobnie miał na myśli pistolet maszynowy :)
    >
    > pozdrav
    >
    > maHo
    >
    > ps: odpowiadaj pod postem

    hmmm może nic innego nie mieli to dali co posiadali :o)

    Ania

  • 8. Data: 2005-06-20 17:10:00
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Schwester wrote:
> [...]
    > różne strony policjanta ubranego w świecącą kamizelkę. Nie byłoby może w
    > tym nic dziwnego gdyby nie to, że miał przy sobie karabin maszynowy, w

    Eeee... Karabin maszynowy? Takie wielkie (ponad półtora metra długości),
    ciężkie (kilkanaście i więcej kilogramów) ze sporą skrzynką amunicji
    (lub zwisającą taśmą nabojową)?

    > Czy to normalne i przede wszystkim zgodne z prawem (albo jakimś
    > regulaminem policyjnym)?

    Mógł nawet jeździć transporterem opancerzonym :)

  • 9. Data: 2005-06-20 23:15:12
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Schwester" <j...@c...com> napisał w wiadomości

    Zacznijmy od tego, co nazywasz karabinem maszynowym. Podejrzewam, że ów
    policjant miał pistolet maszynowy. Skoro chodził sam, to moge się
    domyślać, że taki jak na tej stronie:
    http://www.posg.pl/wyposazenie_pm98.asp

    Broń, jak broń. Pewnie istniał jakiś powód, że z nią chodził. Zakazu nie
    ma.

  • 10. Data: 2005-06-20 23:15:58
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał
    w wiadomości news:d96t94$uq4$1@opal.futuro.pl...

    > Mógł nawet jeździć transporterem opancerzonym :)

    Po knajpie? :-)