  • 21. Data: 2005-06-21 19:12:40
    Temat: Re: Policjant + karabin - czy to normale?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Herbi" <x...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:agvcjlfyobzl$.dlg@onet.pl...

    > Pytającemu chyba chodzi o to że policjant z bronią automatyczną
    spaceruje
    > sobie sam w tłumie ludzi - stanowi łatwy *kąsek* dla zdobycia tej
    broni
    > przez osoby obce /czyt. zbirów/
    > Jeżeli policmajstrów byłoby np. dwóch - wtedy sytuacja jest już
    troszkę
    > inna ;)

    Najpewniej był w grupie, tylko pozostali byli po cywilnemu. :-)

  • 22. Data: 2005-06-21 19:13:23
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "maHo" <m...@p...net> napisał w wiadomości
    > sportowy na dodatek :)

    A, no chyba, ze sportowy, to zgoda :-)

  • 23. Data: 2005-06-21 19:14:01
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

  • 24. Data: 2005-06-21 19:41:11
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 21 Jun 2005 07:35:13 +0200, Schwester <j...@c...com>
    wrote:

    >Ale chodzi mi o to, że taki policjant chodził sam i
    >to ewidentnie nie szedł w jakieś konkretne miejsce tylko spacerował
    >sobie między tłumem ludzi. Gdyby było ich dwóch, to jakoś wyglądałoby to
    >naturalnie, ale jeden?
    Moze drugi sie zgubil? Moze poszedl do toalety i dotychczas nie
    powrocil? :)

    WAM
    --
    NadMorskie forum dla szczurów lądowych ;)
    www.NadMorze.pl -> Forum