  • 121. Data: 2006-01-14 13:46:54
    Temat: Re: Policjant i zameldowanie - noz sie otwiera w kieszeni
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Marta Wieszczycka" <m...@N...pl> napisał w wiadomości
    news:dq9aig$h78$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Meldunek może być fikcyjny. Takie sytuacje się zdarzają.
    > I skoro właściciel twierdzi, że ten człowiek tu nie mieszka i nie dysponuje
    > tytułem prawnym potwierdzającym jego *prawo* do przebywania,

    Jak to udowodni policjantom "przez zamkniete drzwi" ??

    > to to, że wcześniej potwierdzono *fakt* jego przebywania nie jest powodem,
    > żeby wpychać właścicielowi na siłę osobę,

    Niech wymelduje.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 122. Data: 2006-01-14 16:15:34
    Od: castrol <j...@w...blumen.pl>

    Akulka napisał(a):

    > Z tego co wiem, to zameldować się może bez wiedzy właściciela chyba tylko
    > współmałżonek na podstawie aktu ślubnego? Inaczej sobie tego nie wyobrażam.

    malo wiesz, wynajmujacy mieszkanie rowniez moze sie zameldowac, np na
    podstawie umowy wynajmu - nawet bez wiedzy wlasciciela

    Jacek

  • 123. Data: 2006-01-14 16:41:09
    Od: castrol <j...@w...blumen.pl>

    Dredd napisał(a):

    > Co prawda znajdą się pewnie tacy którzy będą twierdzić że takie podstawy są, ale
    > to pewnie będą Ci sami, co twierdzą, że wolno im wejść do cudzego sklepu wbrew
    > woli jego właściciela.

    Wiesz, czytam juz ta grupe dosc dlugo, czasem tez cos napisze. Ale
    jeszcze nigdy nie spotkalem zeby ktos pisal ze wlamanie do sklepu jest
    zgodne z prawem :D

    Jacek

  • 124. Data: 2006-01-14 19:12:04
    Od: Marta Wieszczycka <m...@N...pl>

    Leszek wrote:

    > Jak to udowodni policjantom "przez zamkniete drzwi" ??
    Właściciel twierdzi, nie musi udowadniać. Jak skłamie, to poniesie
    konsekwencje. To zameldowany musiałby udowodnić swoje prawo.
    A jeśli to jego (właściciela) jedyny problem, to może otworzyć i
    wyjaśnić. To że otworzy policjantom nie oznacza, że zgadza się na
    wstawienie mu do domu człowieka, którego obecności sobie nie życzy, a
    który nie ma prawa do przebywania w tym lokalu.

    > Niech wymelduje.
    Taki ma obowiązek, ale sankcją nie jest wstawienie mu tego człowieka do
    domu na siłę,
    czy inne formy ograniczenia jego własnego prawa do korzystania z jego
    własnego lokalu.

    --
    MArta
    m...@N...pl

  • 125. Data: 2006-01-14 19:49:48
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Właściciel twierdzi, nie musi udowadniać.

    Powoli, od początku. Czy niewpuszczenie osoby zameldowanej i mającej prawo do
    przebywania w danym mieszkaniu jest wykroczeniem/przestępstwem?

    Pzd
    Leszek

  • 126. Data: 2006-01-14 19:57:53
    Od: Dredd<...@...pl>

    > Po drugie- i tak uważam, ze od takich spraw jest policja a nie samodzielne
    > wyłamywanie drzwi do własnego mieszkania.

    Twoja wola - nic mi do niej.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 127. Data: 2006-01-14 21:52:02
    Od: Pav <n...@z...pl>

    Leszek napisał(a):

    > Powoli, od początku. Czy niewpuszczenie osoby zameldowanej i mającej
    > prawo do przebywania w danym mieszkaniu jest wykroczeniem/przestępstwem?
    >
    > Pzd
    > Leszek
    Ok jak powoli to powoli.Osoba zameldowana to nie to samo co osoba
    mająca prawo do przebywania w danym mieszkaniu.

  • 128. Data: 2006-01-14 22:11:45
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Leszek wrote:

    > Bo najczęściej meldunek w dowodzie oznacza prawo do mieszkania pod
    > wpisanym w dowodzie adresem.

    BZUDRA.
    Kiedy wreszcie dojdzie to do tych komórek które odpowiedzialne są za
    myślenie.

  • 129. Data: 2006-01-14 22:13:15
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Leszek wrote:

> [...]
    >

    > Powoli, od początku. Czy niewpuszczenie osoby zameldowanej i mającej
    > prawo do przebywania w danym mieszkaniu jest wykroczeniem/przestępstwem?

    Niewpuszczenie osoby zamledowanej nie mającej prawa do przebywania w tym
    lokalu nie jest wykorczeniem/przestępstwem.

    Niewpuszczenie osoby niezameldowanej mającej prawo do przebywania w tym
    lokalu jest wykroczeniem/przestępstwem.

  • 130. Data: 2006-01-15 07:03:58
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    > Bo najczęściej meldunek w dowodzie oznacza prawo do mieszkania pod
    > wpisanym w dowodzie adresem.

    Klupnij sie Lesiu w swoja pustą główkę, zanim zaczniesz takie banialuki
    wypisywac.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt