  • 51. Data: 2004-06-19 21:54:36
    Temat: Re: Policjant a kontrolerzy w ZKM Gdynia
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Olo Kwasniak wrote:
    > Przeżywasz ostatnio menopauzę czy masz dokuczliwe miesiączki?

    To przeciętny poziom reprezentowany przez kanarów?

    KG

  • 52. Data: 2004-06-19 22:04:10
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > To przeciętny poziom reprezentowany przez kanarów?

    Miesiączki i menopauza? Nieee, tylko przez tych płci żenskiej, jest ich jak
    na lekarstwo.

    pdr
    Olo

  • 53. Data: 2004-06-19 22:22:35
    Od: "HardwireD" <h...@W...pl>

    > Plonk imbecylu

    chyba sie poplacze
    imbecyl to cie robil

  • 54. Data: 2004-06-20 01:10:45
    Od: "HardwireD" <h...@W...pl>

    > Tylko kijowo wypadłem - jakbym miał lima pod oczami....
    > http://slavco.website.pl/olo.jpg

    jak milo, dobrze sie sklada bo powstala stronka o kanarach a na niej fotki
    :P
    ciekawe czy chlopaki zamieszcza to zdjecie :>

  • 55. Data: 2004-06-20 11:46:14
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    : :
    : Jedno takie, wykonane w autobusie PKM Bytom gdzie podsiadłem konduktora na
    : jego "tronie" ;-)
    : Tylko kijowo wypadłem - jakbym miał lima pod oczami....
    : http://slavco.website.pl/olo.jpg
    :

    Sorry za szczerość ale na tym zdjęciu wygladasz na rasową "ciotę" (nie wiem
    czy to Ty ale
    ta osoba własnie na kogoś takiego wygląda)
    i na pewno bys mnie nie zatrzymał w pociągu. (ani nigdzie indziej).

    P.

  • 56. Data: 2004-06-20 11:56:54
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    : > Zacytuj i nie buracz wiecej.
    :
    : "pisalem tez ze mam miesieczny. A o kanarach mam swoje zdanie juz
    : wyrobione, mam oczy i umiem obserwowac. Wystarczy mi tego co sie
    : nagladalem."
    :
    : Kilka wątków wyżej;-)

    Jestes az tak g. czy tylko udajesz?

    Twierdzisz ze mam nie zaplacony mandat, ja takowego nigdy nie otrzymalem,
    natomiast
    jezdzilem wiele lat "Przytułkiem" i widziałem prace tych gnoi (jak juz
    pisalem
    kiedys, zwykle sa to osoby o takiej mentalnosci jak "Dresiarze" [nadmuchani
    tanim rosyjskim metanabolem lysi kretyni, ktorzy znalezli sposob by
    bezczelnie okradac
    ludzi i miec szanse na ominiecie kary z tego powodu] .
    Zacytuj fragment w którym twoerdziłem ze otrzymałem mandat, albo się nie
    udzielaj, jezeli
    chcesz kłamać.

    Pozdrawiam
    P.

  • 57. Data: 2004-06-20 12:04:10
    Od: "Bartek Gliniecki" <e...@n...pl>

    Olo Kwasniak wyskrobał(a):
    > Pasażerowie również. A większość kombinacji polega własnie na wyczekiwaniu
    > koło kasownika z biletem i kasoanie go na widok kontrolera. Dlatego
    > wlasnie wszelkie mozliwe znane mi taryfy przewiduja obowiazek skasowania
    > biletu _niezwłocznie_ po wejsciu do pojazdu. W tym przypadku pasazerka nie
    > dopełniła tego obowiazku więc opłata dodatkowa została nałozona słuszznie.

    No jak można skasować "niezwłocznie po wejściu do pojazdu" w przypadku
    zakupu karnetu u kierowcy? Nie oczekujesz zbyt wiele? W takim razie
    kupowanie karnetów u kierowcy traci sens, bo nigdy nie będzie można ich
    skasować zaraz po wejściu do pojazdu (chyba, że w innym autobusie).

    Cytat z postu rozpoczynającego wątek: "Wsiadła środkowymi drzwiami i od razu
    podeszła do kierowcy, ale nie zdążyła przed ruszeniem pojazdu. Kupiła karnet
    zanim trolejbus się zatrzymał, ale kasowała go (drugi bilet) już po
    zatrzymaniu. Jednym z powodów "opóźnienia" było to, że płaciła za karnet (4
    zł) banknotem 50-cio złotowym (W Gdyni nie ma obowiązku odliczonej kwoty, a
    nawet jak jest, to nieegzekwowana - jak zresztą i tym razem)."

    --
    Bartek Gliniecki

  • 58. Data: 2004-06-20 12:23:38
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > No jak można skasować "niezwłocznie po wejściu do pojazdu" w przypadku
    > zakupu karnetu u kierowcy?

    Normalnie: wchodzę, podchodze do kabiny, kupuje i kasuję. Wszystko bez
    zwłoki.

    > Nie oczekujesz zbyt wiele?

    Tyle milionów osób jakoś sobie radzi a Pani Kowalska nie?

> [...]
    > zł) banknotem 50-cio złotowym (W Gdyni nie ma obowiązku odliczonej kwoty,
    > nawet jak jest, to nieegzekwowana - jak zresztą i tym razem)."

    Nigdzie nie ma obowiązku płacenia odliczoną kwotą, niemniej jak ktoś ma choć
    trochę dobrze pod sufitem to wie, ze kierowca nie jest bankiem i nie ma
    całego zestawu wszelkich mozliwych banknotów i bilonu, żeby wydawac resztę z
    dowolnej sumy. Jak tu ktoś słusznie napisał - takie płacenie banknotem 50
    złotowym w pojezdzie jest proszeniem sie o kłopoty, które ta Pani akurat
    wyprosiła. A co gdyby kierowca nie miał wcale wydać? Jak znam zycie
    kontynuowała by podróż bez biletu sądząć, że w tej sytuacji jej się nalezy.

    pdr
    Olo

  • 59. Data: 2004-06-20 12:37:11
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Olo Kwasniak wrote:
    > Normalnie: wchodzę, podchodze do kabiny, kupuje i kasuję. Wszystko bez
    > zwłoki.

    Bez zwłoki. To też zrobiła. Kierowca raczej nie może sprzedawać w czasie
    jazdy.

    KG

  • 60. Data: 2004-06-20 12:44:23
    Od: "HardwireD" <h...@W...pl>

> [...]
    > ta osoba własnie na kogoś takiego wygląda)
    > i na pewno bys mnie nie zatrzymał w pociągu. (ani nigdzie indziej).

    mam identyczne odczucia. jego szczescie ze nie trafil na mnie ( i raczej nie
    trafi) :)