  • 51. Data: 2005-01-03 12:35:38
    Temat: Re: Policja zabrala mi dysk za nielegalna kopie Windows
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl>

    User "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl> napisał(a)
    w news'ie: news:crasd0$gsk$1@nemesis.news.tpi.pl

    > [..................]
    > Zanim zacznie pan wysuwać kolejne oskarżenia i pomawiać mnie publicznie
    > o bredzenie to może chociaż raczy pan sprawdzić.

    Nie uważasz, że jesteś trochę przewrażliwiony.?

    > zasady UMOWY LICENCYJNEJ UŻYTKOWNIKA OPROGRAMOWANIA (EULA)
    > dla programu "Microsoft Developer Network Academic Alliance Program"

    "Słyszałem dzwon lecz nie wiem gdzie on" - powiesz mi
    jeszcze, że ktoś z kimś podpisywał oddzielną umowę.?
    Ten rodzaj licencji jest po to aby zwiększyć ilość sprzedanych
    pakietów Microsoft'u. Taką licencję można kupić pod warunkiem,
    że kupuje to szkoła_uczelnia i w ilości większej niż 5 szt.
    Żadnych indywidualnych umów się nie podpisuje, ani z tak
    znaczącą personą jak Ty, ani z uczelnią w której taka osobistość
    pracuje. Po prostu idziesz do sklepu i kupujesz - tak jak bułki.
    Rozumiem, że chciałeś sobie schlebić, ale coż...

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    "Nie ważne czy jesteś bogaty czy nie, o ile możesz żyć wygodnie i

  • 52. Data: 2005-01-03 12:41:03
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia 3 Jan 2005 12:34:46 GMT, Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał:

    > Użytkownik januszek j...@p...irc.pl ...

    > ???
    > Czy uwazasz ze zwrot Szanowny Panie jest nie na miejscu w internecie
    > (konkretnie na grupach dyskusyjnych)???

    Tak, bo zwrotu Pan/Pani uzywa się tutaj tylko wtedy, gdy chce sie komuś
    delikatnie ublizyć. Całe szczęście nasza grupowa ofiara rządów SLD co w
    Japonii musiała zostawić super samochód i dzisiaj jeździć gruchotem, "pan"
    doktor fizyki i sprawiedliwości społecznej tego jeszcze nie rozumie.

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 53. Data: 2005-01-03 13:46:09
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Grzegorz Kruk, Ph.D. napisał(a):

    [...]

    > ...jeśli już tak chodzi panu o szczegóły, aby mieć pretekst i uzasadnienie
    > do zniszczenia nastepnych wielu młodych ludzi w Polsce, którzy mają
    > nieoryginalny Windows i Office.
    > Nieoryginalny nie oznacza nielegalny.

    Podstawe prawna powyzszego stwierdzenia poprosze ;)

    j.

  • 54. Data: 2005-01-03 13:47:38
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Andrzej R. napisał(a):

    > Re : Odmawiam odpowiedzi na to pytanie, ponieważ treść odpowiedzi mogłaby
    > mnie, lub osobę mi najbliższą narazić na odpowiedzialność karną.

    Ok. W takim przypadku Policja podejmuje rutynowe dzialania majace na
    celu ustalenie powyzszego faktu. Zaczynaja od zatrzymania przedmiotu
    (czyli np twardego dysku) celem przeprowadzenia ekspertyzy.

    j.

  • 55. Data: 2005-01-03 13:48:31
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Budzik napisał(a):

    > ???
    > Czy uwazasz ze zwrot Szanowny Panie jest nie na miejscu w internecie
    > (konkretnie na grupach dyskusyjnych)???

    Od tego osobnika konkretnie nie jest.

    j.

  • 56. Data: 2005-01-03 13:53:31
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Grzegorz Kruk, Ph.D. napisał(a):

    > O udał się panu dowcip. Doceniam intelekt błyszczący jak orzełek na czopce
    > policjanta.

    To nie byl dowcip. Reakcja alergiczna - zupelnie automatyczna - na glupote.

    > A z czego to wynika, że policja nie ma prawa sobie tak chodzić od drzwi do
    > drzwi, pukać, kotrolować dyski i zabierać dzieciom, na podstawie np.
    > pomówień sąsiadki, która podglądała przez dziurkę od klucza kiedy dzieciak
    > wnosił z rodzicami komputer do domu i przez to stał się już potencjalnie
    > podejrzanym?

    Tez sie wlasnie chetnie tego dowiem. Bo o ile prawo sie w Polsce nie
    zmienilo to Policja ma defacto takie prawa... I jest tu zupelnie bez
    znaczenia czy mi sie to podoba czy nie.

    j.

  • 57. Data: 2005-01-03 14:05:04
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Rodrig Falkenstein r...@g...pl ...

    > Tak, bo zwrotu Pan/Pani uzywa się tutaj tylko wtedy, gdy chce sie komuś
    > delikatnie ublizyć.

    ? To zwyczaj z tej grupy czy jakies ogólne netykietowe prawo? Rzeczywiscie
    rzadko uzywa sie tego zwrotu ale zeby był on od razu obraźliwy?
    A jezeli nawet przyjeło sie ze taki zwrot to delikatne ublizenie to w jaki
    sposób p. Kruk ma sie dostosowac do obyczajów? Przestac "delikatnie"
    ublizac?

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")

  • 58. Data: 2005-01-03 14:07:34
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:opsj01ipfpmg13b0@kura4m98.it-net.pl...
    > Tak, bo zwrotu Pan/Pani uzywa się tutaj tylko wtedy, gdy chce sie komuś
    > delikatnie ublizyć.

    rozumiem pana. Panowie ustalają nowe prawa i trzeba ich przestrzegać.
    Gdzieś tam brzydko jest powiedzieć sie masz stary, jak ci leci do szefa, tu
    w "melinie" zwanej pl.soc.prawo brzydko jest powiedzieć proszę pana, bo
    meliniarze zaraz się obrażą.

  • 59. Data: 2005-01-03 14:10:28
    Od: Pajączek <p...@o...pl>

    > Ok. W takim przypadku Policja podejmuje rutynowe dzialania majace na
    > celu ustalenie powyzszego faktu. Zaczynaja od zatrzymania przedmiotu
    > (czyli np twardego dysku) celem przeprowadzenia ekspertyzy.

    Tak bez nakazu?

  • 60. Data: 2005-01-03 14:18:28
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    > Od tego osobnika konkretnie nie jest.

    On by pewnie wolał, żebym mówił do niego mój przyjacielu. ;-)