    From: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Policja z wezwania
    Date: Wed, 1 Feb 2006 16:09:11 +0100

    > Albo ile widzi.

    widzi sytuacje wyrwane z kontekstu.

    > Ona twierdziła, że reagowała.

    ona klamala, gdyby zawsze reagowala, dziecko przestalo by tak mowic, to nie
    jest agresywne zwierze
    ktore dziala instynktownie a istota myslaca.

    > Problem powstaje wtedy, kiedy opiekunka zajmuje się dzieckiem 24 h na
    > dobę, a dziecko nie wie, kto jest kim.

    zdarzylo sie ze bylem z nia 3 dni, rodzice wyjechali, dal mnie to nie
    argument, rozne rzeczy sie w zyciu zdarzaja, pamietaj
    ze tej kobiecie zamordowano niekrotki czas przed tymi zdarzeniami meza.

    > Pożyjemy, zobaczymy. Też zdarza mi się imprezować, ale widuję własne
    > dzieci.

    z relacji nie wyinkalo ze nie nie widywala.

    > Wierzę, widziałam na własne oczy matke podająca alkohol dziecku.
    > Papierosem tez dałbyś się sztachnąć?

    nie, bo paierosa czuc, alkohol tylko widac, zreszta ja w dzien nie pije, bo
    uwazam ze to porazka, wiec raczej nie bede sie musial
    posuwac do tego.

    > Sposób beznadziejny. Dotyczy dziecka do, powiedzmy, 3 roku życia - ono
    > nie kojarzy w ten sposób.

    mysle ze skojarzy,
    3 letnie to juz calkiem kumate jest :) Masz inny pomysl? 'To jest bubu' nie
    zasze skutkuje

    > ...jest z opiekunka zwiazane emocjonalnie.

    bo opiekunka zachouje sie tak jakby bylo jego matka. Na pewno to nie powod
    by zabrac dziecko matce,

    P.