  • 61. Data: 2011-02-25 12:24:12
    Temat: Re: Policja robi z obywateli idiotów?
    Od: "Misiek" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Dysiek" <b...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:ik7o27$4qh$1@inews.gazeta.pl...

    > Wiki jest zrodlem w miare wiarygodnym, dobrym na poczatek poszukiwan.

    A przez kogo jest tworzona Wikipedia?
    Ile bzdurnych definicji tam jest?

    > Czytales raport WHO o marihuanie?

    Nie musialem. czytuje (jak jusz pisalem) lekarskie pubklikacje. Fachowe.

  • 62. Data: 2011-02-25 12:26:15
    Od: Łukasz Jamroz <l...@g...com>

    On Feb 25, 1:24 pm, "Misiek" <p...@o...pl> wrote:

    > Nie musialem. czytuje (jak jusz pisalem) lekarskie pubklikacje. Fachowe.

    Jesli czytasz tak jak piszesz to sie nie dziwie ze gadasz bzdury.

  • 63. Data: 2011-02-25 12:27:52
    Od: Łukasz Jamroz <l...@g...com>

    On Feb 25, 1:15 pm, "Misiek" <p...@o...pl> wrote:

    > Inksza inkszosc - ile jest falszowanej wodki na rynku? Czy kupujac wodke
    > "akcyzoana" z legalnego zrodla jestescie pewni ze to oryginal?
    > Nie. Nigdy nie ma takiej pewnosci, chyba ze kupujecie "z linii produkcyjnej"
    > wprost z gorzelni :D

    Brawo, wlasnie podales kolejny powod za legalizacja - uzywki z
    legalnego, sprawdzonego zrodla sa pewniejsze!

  • 64. Data: 2011-02-25 12:28:25
    Od: Łukasz Jamroz <l...@g...com>

    wiadomościnews:ik802k$4jp$1@node2.news.atman.pl...

    > Papieros też zioło a uzależnia.
    >
    > Nie sluchaj ich. O uzaleznieniach maja nikle pojecie <lol>

    Widze ze wreszcie znalazles partnera do dyskusji na odpowiednim
    poziomie <lol>

  • 65. Data: 2011-02-25 12:28:42
    Od: "Misiek" <p...@o...pl>

    > Tak samo jak wódka i papierosy. Ludzie cpaja je codziennie i jakos nie
    > dostaja za to wyrokow. A skutki palenia tytoniu i picia alkoholu sa
    > nieporownywalnie gorsze niz palenia trawy, chyba nie zaprzeczysz?

    > Mlodzieniaszek, ktory nie chce byc prowadzony za reke przez panstwo i jako
    > dorosly obywatel, ma prawo decydowac o sobie. Chce cpac, niech cpa. Chce
    > jezdzic bez pasow w aucie, niech jezdzi, etc. tak dlugo jak nie szkodzi
    > innym.

    chce sie zabic - niech sie zabije (byle szybciej.. pliss..)
    Rece opadaja. "Dorosly obywatel" hehehe dobre sobie.

  • 66. Data: 2011-02-25 12:30:17
    Od: Łukasz Jamroz <l...@g...com>

    On Feb 25, 1:19 pm, "Misiek" <p...@o...pl> wrote:

    > A jakze - uzalezniaja i psychicznie i fizycznie (papierosy w mniejszym duzo
    > stopniu, ale jednak).

    Papierosy to uzywka ktora bardzo mocno uzaleznia - nigdy nie palilem,
    ale bylem bardzo blisko wciagniecia sie w nalog, zaledwie po kilku
    papierosach wypalonych w ciagu kilku dni.

  • 67. Data: 2011-02-25 12:31:05
    Od: Łukasz Jamroz <l...@g...com>

    On Feb 25, 1:21 pm, "Misiek" <p...@o...pl> wrote:

    > Blad w toku rozumowania. Fizyczne uzaleznienie od marihuany rowniez
    > istnieje.

    Chyba w Twoim. I mozemy tak w nieskonczonosc. Przeczytaj raport WHO na
    ten temat.

    Wiec zdelegalizuj kobiety!

  • 68. Data: 2011-02-25 12:31:12
    Od: "Misiek" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Łukasz Jamroz" <l...@g...com> napisał w wiadomości
    g.googlegroups.com...
> [...]
    bz.googlegroups.com...

    > Palilem dosc dlugo, przekonalem sie, rzucilem bez zadnego problemu.

    Jasne, do dzis widac tego skutki (czytajac to co piszesz).

    > Bezczelnie klamiesz i nie masz pojecia co piszesz.

    <rotfl> Napisz cos jeszcze? Dawno sie tak nie usmialem hehehe
    Taki "znawca" maryhy a nie wie jakie sa skutki jej uzywania :P

    > Merytorycznie nie umiesz dyskutowac pijaku?

    Heh probujesz mnie obrazic? Za cienki w uszach jestes drobny cpunku <lol>

  • 69. Data: 2011-02-25 12:38:57
    Od: Łukasz Jamroz <l...@g...com>

    On Feb 25, 1:31 pm, "Misiek" <p...@o...pl> wrote:
> [...]
    >
    > <rotfl> Napisz cos jeszcze? Dawno sie tak nie usmialem hehehe
    > Taki "znawca" maryhy a nie wie jakie sa skutki jej uzywania :P

    http://wiadomosci.dziennik.pl/wydarzenia/artykuly/15
    0063,kontrowersyjny-apel-za-legalizacja-trawki.html

    > Heh probujesz mnie obrazic? Za cienki w uszach jestes drobny cpunku <lol>

    Ignoranta ktory mysli ze cos wie, a nie wie nic, nie da sie obrazic.

  • 70. Data: 2011-02-25 12:44:57
    Od: "Misiek" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Łukasz Jamroz" <l...@g...com> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...
> [...]

    > Nie sluchaj ich. O uzaleznieniach maja nikle pojecie <lol>

    Widze ze wreszcie znalazles partnera do dyskusji na odpowiednim

    Wyzszy poziom niz twoj.
    Ustaw w koncu poprawnmie czytnik (kodowanie, cytowanie) bo tylko psujesz
    szyk.
    I lepiej idz juz sobie stad bo zabijasz... smiechem <rotfl>.