  • 31. Data: 2005-03-30 11:32:56
    Temat: Re: Podwyższenie abonametu, który w umowie jest stały!!
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Grandalf napisał(a):
    > Umowe na świadczenie dostępu do internetu podpisałem rok temu. W niej kwota
    > abonamentu to 35zł. Teraz admin pisze mi, że podwyższa abonament za względu
    > na VAT TPSA na 40zł. W umowie nic nie ma żeby zmieniać kwote abonamentu. Czy
    > jest to zgodne sprawem? Czy musze płacić wyższy abonament?

    Admin nie zmienił ceny zapewne nawet o złotówkę. TO ty zapłacisz
    tylko wyższy podatek.

    SPrawdź jak cena opisana jest na umowie.

    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT - 1200

  • 32. Data: 2005-03-30 11:55:33
    Od: Herbi <x...@a...pl>

    Dnia 30 mar o godzinie 11:43, na pl.soc.prawo, Przemek R... napisał(a):

    > cena - wartość wyrażoną w jednostkach pieniężnych, którą kupujący jest
    > obowiązany zapłacić przedsiębiorcy za towar lub usługę; w cenie uwzględnia
    > się podatek od towarów i usług oraz podatek akcyzowy, jeżeli na podstawie
    > odrębnych przepisów sprzedaż towaru (usługi) podlega obciążeniu podatkiem od
    > towarów i usług oraz podatkiem akcyzowym,
    >
    > nie widze tu sprzecznosci z napisaniem cena = (12 zl netto + vat ).

    To postaraj się skupić odrobinkę.
    Widzisz już różnicę?

    Podane jest 12 złotych? Więc Ciebie jako konsumenta, osobę fizyczną,
    prywatną nie interesuje czy w tych 12 złotych jest VAT, ile go jest, czy
    jest akcyza i jeżeli tak to ile - ciebie interesuje tylko 12 złotych - nic
    więcej.

    Więc po kiego grzyba kilka postów wyżej pytasz o 35 netto czy brutto?
    Zakręciłeś się Przemuś, zakręciłeś :P

    --
    Herbi
    30-03-2005 13:55:31

  • 33. Data: 2005-03-30 13:50:19
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Użytkownik Stasio Podróżnik napisał:

    > Admin nie zmienił ceny zapewne nawet o złotówkę. TO ty zapłacisz tylko
    > wyższy podatek.

    Użytkownika nie obchodzi jakiś tam VAT. On nawet nie musi wiedzieć, czy
    operator - jako przedsiębiorca - jest czy nie jest płatnikiem VAT. A
    znaczenie słowa "cena" już nie raz podawano.

    M.

  • 34. Data: 2005-03-30 13:51:36
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > więcej.
    >
    > Więc po kiego grzyba kilka postów wyżej pytasz o 35 netto czy brutto?

    jezeli jest napisane 12 zl netto + VAT to tylkozwylky imbecyl pomyslalby ze
    ma do zaplacenia 12 zl.
    Z definicji ceny jasno wynika ze "w cenie uwzględnia
    > się podatek od towarów i usług oraz podatek akcyzowy" ale gdzie masz
    > napisane ze nie mozna tego
    naspiac oddzielnie po to wlasnie a by w takich sytuacjach (gdy podpisujesz
    umowe na czas okreslony)
    uniknac klopotow.

    Cena:
    (35 zl netto +VAT)
    jest zawarty podatek ? jest ,wiec o co chodzi?

    P.

    --
    http://www.love-office.com/forum/
    ... miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...

  • 35. Data: 2005-03-30 14:16:11
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Użytkownik Przemek R... napisał:

    > Cena:
    > (35 zl netto +VAT)
    > jest zawarty podatek ? jest ,wiec o co chodzi?

    O to, że w powyższym zapisie NIE MA podanej ceny. I tylko o to :-P

    M.

  • 36. Data: 2005-03-30 14:18:33
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Użytkownika nie obchodzi jakiś tam VAT. On nawet nie musi wiedzieć, czy
    > operator - jako przedsiębiorca - jest czy nie jest płatnikiem VAT. A
    > znaczenie słowa "cena" już nie raz podawano.

    cena = (13 zl netto + VAT) - zgodne z definicja

    P.

  • 37. Data: 2005-03-30 14:24:38
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > O to, że w powyższym zapisie NIE MA podanej ceny. I tylko o to :-P

    no jak to nie ? :)

    cena = (35 zl netto + Vat obowiazujacy w danym okresie)

    na dzien xx.xx.xxxx VAT = zw.

    a teraz? :)

    P.

    ps.
    zreszta mysle ze watek jest pozbawiony sensu skoro umowa na czas
    nieokreslony.

  • 38. Data: 2005-03-30 14:27:13
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Przemek R... wrote:

    > Cena:
    > (35 zl netto +VAT)
    > jest zawarty podatek ? jest ,wiec o co chodzi?

    chodzi o to, że tak cen podawać nie wolno.
    VAT ma być wyliczony.
    czyli 35 + 12 jest ok, ale 35 + VAT nie.

  • 39. Data: 2005-03-30 14:40:55
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > chodzi o to, że tak cen podawać nie wolno.
    > VAT ma być wyliczony.
    > czyli 35 + 12 jest ok, ale 35 + VAT nie.

    a jezeli napisze + VAT obowiazujacy w danym okresie rozliczeniowym?
    Przy czym dodam ze w dniu xx.xx.xxxx wynosi np 0%.

    P.

  • 40. Data: 2005-03-30 20:52:42
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 29 Mar 2005 14:38:50 -0600, witek
    <w...@g...pl.spam.invalid> wrote:

    >Albo się zgadzasz no nową cenę, albo koniec internetu.
    Prosze, zgódź się. Ja nie chce końca internetu!

    WAM
    --
    NadMorskie forum dla szczurów lądowych ;)
    www.NadMorze.pl -> Forum