  • 1. Data: 2005-03-29 17:30:55
    Temat: Odszkodowanie za przerwę w pracy
    Od: "Piotrek K" <h...@g...pl>

    Witam.Mój syn pracuje jako dostawca pizzy z własnym samochodem.W dniu
    dzisiejszym miał wypadek drogowy nie ze swojej winy.Samochód nadaje się do
    kasacji.Procedura wypłaty odszkodowania będzie trwała około miesiąca.Przez
    ten czas nie może pracować ze względu na brak samochodu.Czy może w jakiś
    sposób dochodzić odszkodowania od sprawcy kolizji za utracone zarobki

    --
    Pozdrawiam Piotrek

  • 2. Data: 2005-03-29 17:35:07
    Temat: Re: Odszkodowanie za przerwę w pracy
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Piotrek K wrote:
> [...]
    > ten czas nie może pracować ze względu na brak samochodu.Czy może w jakiś
    > sposób dochodzić odszkodowania od sprawcy kolizji za utracone zarobki

    Tak.
    Może nie tyle za utracone zarobki, ale za poniesione koszty w związku z
    brakiem posiadania samochodu.
    Czyli np. koszty wypożyczenia samochodu skądś.
    Ale szybciej dostanie samochód zastępczy od ubezpieczyciela.
    Wręcz powinien dostać bez pytania, a nie że się trzeba o niego dopominać.