  • Data: 2002-02-08 08:20:10
    Temat: Re: Podwyższeniaalimentów
    Od: "Kaja" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > problem lezy chyba w tym ze moja matka nie nastawiala mnie przeciwko niemu
    > nie powtarzala mi codziennie jakiz to on jest zlosliwy pasqdny bo nie chce
    > znaklezc sobie lepszej pracy ........

    tylko, ze twoj ojciec nie mial, a moj mial i nie chcial dac. To chyba
    znaczaca roznica, prawda? A poza tym jak sie obiecuje, to trzeba dotrzymac
    slowa, a ja juz nie raz przejechalam sie na obietnicach.
    Myslisz, ze to przyjemnie patrzec, ze jedno dziecko dostaje, a drugie nie?
    Gdyby nie spostrzegawczosc drugiej zony ojca i jej wrodzona sprawiedliwosc
    nic nigdy bym od niego nie dostala, ale o ironio ona zawsze dbala nie tylko
    o swoje dzieci, ale i o nas.

    Agnieszka