  • 81. Data: 2005-11-06 18:06:18
    Temat: Re: Poczuł pieniążki?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Kaja wrote:

    > Najbardziej sobie cenię na tej grupie odpowiedzi Marcina Dębowskiego (rzadko
    > teraz niestety pisze) oraz Olgierda, Johnsona...

    ...bo się z tobą zgadzają?

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 82. Data: 2005-11-06 18:33:27
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Kaja" <k...@n...ma.wp.pl> napisał w wiadomości

    > Jestem już pewna, że Robert nie jest prawnikiem, ani nawet studentem
    prawa
    > :-( Czytałam prawie wszystkie jego wypowiedzi na tej grupie, ale już
    > przestanę.

    :O
    Straszne, okropne! Nie wiem jak Robert sobie z tym poradzi.
    Po tym oświadczeniu nie napisał tu żadnego nowego posta.
    Co to będzie?

    :DD

  • 83. Data: 2005-11-06 19:09:08
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Sorry, Pan Robert nie jest prawnikiem, tylko pasjonatem, a pracuje w
    > zawodzie prawnika? Coś mi tu nie pasuje :-)

    a gdziez Ty wyczytala o zawodzie prawnika? Jest sledczym w policji, wiec
    na prawie karnym sie raczej zna, BA, wie doskonale jak to w praktyce
    wyglada.

    P.

  • 84. Data: 2005-11-06 20:25:43
    Od: poreba <d...@p...com>

    Dnia Sat, 5 Nov 2005 16:39:27 +0100, Kaja napisał(a):

    > Tym bardziej, że to nie były jakieś artystki, nie miały zarejestrowanej
    > dzialalności ...
    A to akurat dla rozstrzygnięcia czy te zdjęcia są dziełem w rozumieniu
    prawa autorskiego znaczenia żadnego nie ma.

    --
    pozdro
    poreba

  • 85. Data: 2005-11-06 21:14:23
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-11-06 12:20 Przemek R... napisał(a):

    > zakladam ze jego zamiar polegal na przekazaniu w celu ich opublikowania,
    > inaczej pewnie
    > w kilku wywiadach w ktorych bral udzial zanzaczylby (ja bym tak zrobil) ze
    > przekzal w celu o ktorym piszesz..
    > Jezeli przy przekazywaniu zdjec zaznaczyl ze nie wolno im ich pulikowac a
    > mimo to gazety t uczynily to jak najbardziej sie zgodze
    > z Toba.

    No właśnie. Mógł mówić, ale nikt go nie słuchał. Czy "Fakt" i "GazWyb"
    przyznałyby się, że wykorzystały te zdjęcia w innym celu niż je
    przyniósł ten fotograf?
    w.

    --
    http://members.chello.pl/e.szweicer/

  • 86. Data: 2005-11-06 21:16:55
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-11-05 22:31 Andrzej Lawa napisał(a):

    > Jakbym był złośliwym prokuratorem, to zarzuciłbym jeszcze mediom
    > utrudnianie śledztwa - w końcu pisząc tak tendencyjnie, zdecydowanie
    > mogły wpłynąć na świadków/biegłych ;->

    Obawiam się, że niektórym prokuratorom może zależeć na braku wojny z
    mediami... Po co potem znaleźć "rzetelny" opis jakiegoś procesu,
    komentarz do umorzenia śledztwa itp.?
    w.

    --
    http://members.chello.pl/e.szweicer/

  • 87. Data: 2005-11-06 21:20:47
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-11-05 15:55 Kaja napisał(a):
    > Od strony prawa i przepisów, to owszem, naruszono prawa autorskie, tylko to
    > jest chore. Przestępców nie powinno się kryć, zdjęcia powinny być
    > publikowane, szczególnie takie, które są dowodem przestępstwa.

    Kiedyś było takie pismo "Zły". Publikowało zdjęcia zbiorowych gwałtów,
    ofiar wypadku samochodowego z ręką 100 metrów dalej od tułowia, kogoś z
    odciętą głową itp. Jakoś nie sądzę, żeby ofiary tych czynów były z tego
    zadowolone i żeby takie zdjęcia kogoś zachęcały do ostrożniejszej jazdy.
    w.

    --
    http://members.chello.pl/e.szweicer/

  • 88. Data: 2005-11-06 21:46:32
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    Dnia Sun, 06 Nov 2005 19:06:18 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > ...bo się z tobą zgadzają?

    Jakbyś miał coś do napisania z sensem to czytałbym to z przyjemnością,
    nawet gdybym się z Tobą nie zgadzał. A tak - nawet niczego nauczyć się nie
    da, chyba że tępego chamstwa i prostactwa :/

    --
    Olgierd
    gsm: +48502DEFUNK ||| JID: o...@j...org ||| gg: 3657597

  • 89. Data: 2005-11-06 21:50:16
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Olgierd wrote:

    > Jakbyś miał coś do napisania z sensem to czytałbym to z przyjemnością,
    > nawet gdybym się z Tobą nie zgadzał. A tak - nawet niczego nauczyć się nie
    > da, chyba że tępego chamstwa i prostactwa :/

    W tej dziedzinie ty jesteś mistrzem.

  • 90. Data: 2005-11-06 21:58:40
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    Dnia Sun, 06 Nov 2005 22:50:16 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > W tej dziedzinie ty jesteś mistrzem.

    Napisz to 100 razy.
    Na wszelki wypadek - marsz do filtra na tydzień.