  • 11. Data: 2008-07-14 11:57:02
    Temat: Re: Poczta nie chce wydac przesylki poleconej
    Od: WitCha <c...@d...vito>

    Any User wrote:

    > Ale do dupy z taką "firmą", co nawet pieczątki nie ma.

    A po co niby firmie pieczątka? Do niczego nie jest potrzebna.

    W ogóle nie
    > powinno się osobistej działalności gospodarczej nazywać firmą - to chyba
    > taka polska specyfika, aby dodać sobie powagi, jednocześnie niestety
    > dewaluując to piękne słowo.

    Nie, to nie jest jedynie polska specyfika. "Business" to określenie
    uniwersalne i używane na całym świecie.

    --

    Pozdrowienia

  • 12. Data: 2008-07-14 11:58:07
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "januszek"

    > Proponuję napisać skargę - którą można wysłać mailem:
    > http://www.poczta-polska.pl/napisz_do_nas.htm - zawierającą prośbę o
    > podanie podstawy prawnej dla żądania przez pracowników operacyjnych
    > pieczątki firmowej. Oczywiście musisz pamiętać, że skarga musi być
    > podpisana z podaniem Twojego pełnego adresu ;)

    wysyłałem maila ze skargą w zeszłym tygodniu - tez odmowa wydania listu
    85 letniej emerytce z legitymacją ze zdjęciem i adresem
    bo potrzebny jest "dowód, prawo jazdy lub paszport - coś z orłem"

    mail poszedł na s...@c...poczta-polska.pl
    i już po paru godzinach miałem zwrotne zapytanie o mój adres do
    korespondencji
    pomimo, że skargę złożyłem w imieniu mamy podając jej adres i pełne dane
    :-)
    *** blad ***

  • 13. Data: 2008-07-14 12:33:31
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Tristan napisał(a):

    > W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 14 lipiec 2008 12:43
    > (autor Any User
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <g5fakp$1cl9$1@opal.icpnet.pl>):

    > I do dupy z taką firmą, co nawet maszyny do pisania nie ma. Ja mam
    > dwie.

    Czego? ;-)

    --
    pozdrawiam
    Justyna

  • 14. Data: 2008-07-14 13:02:15
    Od: "TomaSz." <u...@o...pl>

    Z pamiętnika internauty.
    Własność: 'Gwyn'
    Wpis z dnia 14-07-2008:

    > Bo skąd ona ma wiedzieć, że ta firma to moja
    > firma? :)

    A po pieczątce to ustali?
    Chciałbym też zobaczyć, jak właściciel firmy zatrudniającej np 300 osób
    osobiście gania na pocztę po polecone.

    > "Przesyłka rejestrowana lub przekaz pocztowy podlegają doręczeniu po
    > uprzednim:
    > 1) ustaleniu przez pracownika pocztowego osoby uprawnionej do odbioru,

    Nie wiem, czy pieczątka firmowa pozwala na ustalenie osoby uprawnionej do
    odbioru przesyłki. Pieczątkę dowolnej treści można wyrobić bez większego
    problemu i bez jakichkolwiek dokumentów.

    --
    TomaSz.
    http://www.kociezycie.net

  • 15. Data: 2008-07-14 13:25:11
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 14 lipiec 2008 14:33
    (autor krys
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g5fhc5$14u$1@inews.gazeta.pl>):

    > Czego? ;-)

    Co czego? Dwie maszyny do pisania. Jedną polską, jedną niemiecką.

    --
    Tristan

  • 16. Data: 2008-07-14 13:28:46
    Od: Any User <u...@a...pl>

    > A niby posiadanie pieczątki to jest jakiś wyznacznik poważności czy
    > ważności firmy? Bo ja osobiście związku nie widzę. Dla mnie pięczątka to
    > jest relikt przeszłości. Niby po co mi ona?

    Nie chodzi o to, po co. Chodzi o to, że poważna firma obraca poważnymi
    pieniędzmi i może sobie bez najmniejszego problemu na takie duperele
    pozwolić. A firma, która ma problem z kasą na pieczątkę (czy cokolwiek
    innego), poważna nie jest.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 17. Data: 2008-07-14 13:41:49
    Od: "boropi" <b...@w...pl>

> [...]
    > pieniędzmi i może sobie bez najmniejszego problemu na takie duperele
    > pozwolić. A firma, która ma problem z kasą na pieczątkę (czy cokolwiek

    A pani w okienku weryfikuje poważność firmy i zgłasza do US jak ma jakieś
    uwagi.

  • 18. Data: 2008-07-14 13:54:59
    Od: Any User <u...@a...pl>

    > A pani w okienku weryfikuje poważność firmy i zgłasza do US jak ma
    > jakieś uwagi.

    Ale ja już napisałem, że w samym temacie wątku nie mam nic
    merytorycznego do powiedzenia. Merytorycznie odniosłem się jedynie do
    aspektów użycia określenia "firma".

  • 19. Data: 2008-07-14 14:00:16
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 14 lipiec 2008 15:28
    (autor Any User
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g5fkae$1p0n$1@opal.icpnet.pl>):

> [...]
    > innego), poważna nie jest.

    Chodzi o to, że poważna firma obraca poważnymi pieniędzmi i może sobie
    pozwolić na maszynę do pisania i pralkę Franię. W ogóle bym nie prowadził
    negocjacji biznesowych z kimś, kto nie przedstawi Frani.
    --
    Tristan

  • 20. Data: 2008-07-14 14:02:18
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 14 lipiec 2008 15:02
    (autor TomaSz.
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <17so93pakimeo$.dlg@usenet.mail.op.pl>):

    > A po pieczątce to ustali?
    > Chciałbym też zobaczyć, jak właściciel firmy zatrudniającej np 300 osób
    > osobiście gania na pocztę po polecone.

    No nie gania i dlatego wydają tym, którzy się legitymują pieczątką :D

    > Nie wiem, czy pieczątka firmowa pozwala na ustalenie osoby uprawnionej do
    > odbioru przesyłki. Pieczątkę dowolnej treści można wyrobić bez większego
    > problemu i bez jakichkolwiek dokumentów.

    Tak? to wyrób okrągłą czerwoną z orłem i napisem wokoło np. Prezydent
    Polski :D I opowiedz jak bez problemu tego dokonałeś :D

    --
    Tristan