  • 71. Data: 2008-07-17 15:33:37
    Temat: Re: Poczta nie chce wydac przesylki poleconej
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl>

    news:g5gc1u$7mb$1@inews.gazeta.pl...
    > Ostatnią maszynę do pisania na własne oczy widziałam w ośrodku zdrowia
    > dobrych parę lat temu. Dziurawiła wydruki.

    Zapraszam do kancelarii mojego sądu rejonowego. Maszyny w ciągłym użytku....

  • 72. Data: 2008-07-17 15:39:26
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    William pisze:

    > Zapraszam do kancelarii mojego sądu rejonowego. Maszyny w ciągłym
    > użytku....

    Nie żartuj. Chyba w Bieszczadach ??

    --
    @2008 Johnson
    "Jest coraz gorzej..."

  • 73. Data: 2008-07-17 15:55:02
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    krys <k...@p...onet.pl> wrote:
    > Ostatnią maszynę do pisania na własne oczy widziałam w ośrodku zdrowia
    > dobrych parę lat temu. Dziurawiła wydruki.

    Widzę, że dawno nie zgłaszałeś na policji żadnej kradzieży czy innego
    przestępstwa :)

    P.

  • 74. Data: 2008-07-17 18:01:13
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Paszczak napisał(a):

    > Widzę, że dawno nie zgłaszałeś na policji żadnej kradzieży czy innego
    > przestępstwa :)

    Aż się muszę zapytać, czy mają już komputer ;-)

    --
    pozdrawiam
    Justyna

  • 75. Data: 2008-07-19 10:48:00
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 16 lipiec 2008 00:04
    (autor Gotfryd Smolik news
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <Pine.WNT.4.64.0807152343240.2932@quad>):

    > Sprawdzałem w słownikach - zawsze tak było, spłuczka kompaktowa
    > to taka z "przyrośniętą" muszlą, a nie miniaturka spłuczki
    > a lustrzanka kompaktowa to taka z "przyrośniętym" obiektywem
    > a nie (dlatego) że mała.

    No i kul. Zawsze tak było. Mi się nigdy kompakt nie kojarzył z małym :D

    > Niestety wszelkie "shopy" i podobne manie (nie od "mieć", a od
    > "manii") powodują skuteczne ogłupienie :[, jeszcze chwila
    > a wszyscy będziemy pisać że coś jest kul (znaczy z angielskim
    > znaczeniem a polskimi literami).

    Kiedy właśnie te targowiska też używają słowa kompakt na sracz z dołączonym
    dolnopłukiem.

    > Nie zaprzeczam, że uparłem się, ale akurat tu jestem nomen omen
    > w ... prawie. Znaczy w hierarhii grupy takie słowo jak "prawo"
    > jak to piszesz:

    No tak, ale nie jesteśmy na sali sądowej i skoro nie ma lepszego słowa, to
    tylko temu, że definicja kodeksowa nie nadąża za życiem, nie należy się
    buntować.

    --
    Tristan

  • 76. Data: 2008-07-19 21:42:53
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 19 Jul 2008, Tristan wrote:

    > No i kul. Zawsze tak było. Mi się nigdy kompakt nie kojarzył z małym :D

    No dobra, ale *ja* wtopiłem kiedyś :> (na foto.cyfrowa) na niewiedzy
    co znaczy "kompakt" :] i obserwuję, że jest to stan częstszy niż
    nieświadomość (przynajmniej) skutków zasady względności :>

    Dobrze że się (z rzadka) zgadzamy :)

    > No tak, ale nie jesteśmy na sali sądowej i skoro nie ma lepszego słowa, to
    > tylko temu, że definicja kodeksowa nie nadąża za życiem, nie należy się
    > buntować.

    Y tam.
    Drogo może wyjść, jak ktoś w papierach pomyli pojęcia, a przypadkiem
    firma ma inną lokalizację niż przedsiębiorstwo (dla przykładu).

    pzdr, Gotfryd

  • 77. Data: 2008-07-30 18:21:54
    Od: go2gfq <g...@g...com>

    > Czy pieczątka to dobre i wystarczające zabezpieczenie odnośnie
    > odbierania na poczcie przesyłek poleconych, tego nie wiem.

    Jeszcze jakiś czas temu aby wyrobić pieczątkę trzeba było okazać
    dokumenty firmy (wpis, nip, regon).
    Teraz pieczątkę można sobie wyrobić jaką się chce, gdzie się chce i z
    jaką treścią się chce.
    Tak więc nie sadzę, aby była to podstawa do sprawdzenia wiarygodności
    osoby / firmy a jedynie biurokratyczna zaszłość Pani z poczty.

    pozdr,
    gfq

  • 78. Data: 2008-07-30 18:40:06
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 30 lipiec 2008 20:21
    (autor go2gfq
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g6qbg3$nnf$1@inews.gazeta.pl>):

    > Jeszcze jakiś czas temu aby wyrobić pieczątkę trzeba było okazać
    > dokumenty firmy (wpis, nip, regon).
    > Teraz pieczątkę można sobie wyrobić jaką się chce, gdzie się chce i z
    > jaką treścią się chce.

    Niby tak, ale zawszeć to mniej prawdopodobne, że dla odebrania listu ktoś to
    zrobi. Ryzyko wpadki większe, zachodu więcej... Tak więc pewne
    zabezpieczenie to jednak jest.

    > Tak więc nie sadzę, aby była to podstawa do sprawdzenia wiarygodności
    > osoby / firmy a jedynie biurokratyczna zaszłość Pani z poczty.

    No problem jest szerszy, bo na krzywy ryj to byle kto może przyjść odebrać
    wszystko, nie?

    --
    Tristan

  • 79. Data: 2008-07-31 07:19:56
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 30 Jul 2008 20:21:54 +0200, go2gfq <g...@g...com>
    wrote:

    >Jeszcze jakiś czas temu aby wyrobić pieczątkę trzeba było okazać
    >dokumenty firmy (wpis, nip, regon).
    Jaki czas temu to bylo?

    WAM
    --