  • Data: 2008-01-09 20:50:57
    Temat: Re: Poczta Polska i niedoręczone przesyłki
    Od: plusz <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Jan 9, 3:45 pm, "Steel" <d...@K...pl> wrote:

    > maja 14 dni jesli jednak wymaga to dodatkowego dochodzenia termin jest do 30
    > dni
    >
    > generalnie poczta ma klientow gdzies...
    > Juz raz z nimi walczylem, i wygralem po 3 miesiacach walki... teraz czekam
    > na rozpatrzenie kolejnej reklamacji...
    > W tej chwili od 27 grudnia czekam na informacje ze reklamacja zlozona 14
    > grudnia przedluzy sie bo wyslali do warszawy wszystko... (wiem bo
    > nawiedzilem urzad pocztowy) :)
    > Absurd zeby poczta polska wlasnej poczty nie potrafila dostarczyc... moze
    > sami sobie reklamacje zloza!

    ok
    ale wywalczyłeś reklamację za paczkę zaginioną czy za niedoręczoną w
    terminie 14 dni. W sumie nie wiem jeszcze jak wykazać, że to nie
    adresat uchylał się od odbioru paczki, ale po prostu poczta nie
    próbowała doręczyć.
    Zakładam, że powiedzą, że awizowali, ale nikt się nie zgłosił - i co
    wtedy?

    --
    plusz