  • Data: 2008-01-10 07:19:14
    Temat: Re: Poczta Polska i niedoreczone przesy3ki
    Od: "Steel" <d...@K...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ok
    > ale wywalczyłeś reklamację za paczkę zaginioną czy za niedoręczoną w
    > terminie 14 dni. W sumie nie wiem jeszcze jak wykazać, że to nie
    > adresat uchylał się od odbioru paczki, ale po prostu poczta nie
    > próbowała doręczyć.

    paczka byla niedoreczona na niej bylo info o dwukrotnym awizowaniu, a
    adresat nie dostal zadnego awiza...
    w drodze powrotnej, prawdopodobnie, paczka zostala uszkodzona razem z
    zawartoscia (ktos ja rozerwal, bo nie bylo szans by inn przesylka to
    zrobila)
    Wtedy pomimo zaznaczenia w protokole ze paczka byla nalezycie zabezpieczona
    dostawalem odmowe uznania reklamacji i przyznania odszkodowania ze wzgledu
    na zle zabezpieczenie paczki. Raz mi odpisali ze nie bylo zabezpieczenia
    zawartosci, a na to jak im zaznaczylem na kolorowo na kopi protokolu przy
    odebraniu paczki, ze jednak bylo, to mi odpisali ze mialem to wyslac w
    metalowej kasetce!
    Pozniej mialem rozmowe z totalnymy debilem, dyrektorem poczty z mojego
    miasta, ktory podpisywal sie na wszystkich pismach do mnie. Wyszlo na to ze
    kraweznik 50kg(ktory nie jest ami kruch ani delikatny) jesli zostanie
    wyslany poczta i pracownicy poczty zdejmujac go z samochodu upuszcza go i
    kraweznik peknie/zlamie sie to wg jego slow "poczta za to nie odpowiada" jak
    mu podalem informacje ze przewoznik odpowiada za przewozony towar to mi
    powiedzial "to prosze podac nas do sadu"!
    Wkurzylem sie i napisalem, z opisem rozmowy telefonicznej i cala
    korespondencja do katowic czyli o oczko wyzej. dwa tygodnie pozniej
    przyszedl przekaz z odszkodowaniem i zwrotem kosztow przesylki.

    > Zakładam, że powiedzą, że awizowali, ale nikt się nie zgłosił - i co
    > wtedy?

    Ostanio tez dostalem powtorne zawiadomienie, ale pierwszego nie bylo... jak
    zapytalem czemu dostalem powtorne a nie dostalem pierwszego pani powiedziala
    mi ze "ona nie wie jak to listonosze robia"

    Innym razem zostawili mi, pomimo ze bylem w domu. awizo. Wkurzylem sie,
    wychodzac z domu i zagladnalem na poczte, gdzie powiedziano mi ze listonosz
    nie wrocil jeszcze z rejonu z niedoreczonymi przesylkami. Zapytalem jak to
    jest ze zostawiaja awizo bez sprawdzenia czy adresat jest i gdzie moge
    zlozyc skarge na takie dzialanie? Jeszcze tego samego dnia polecony dotarl
    do mnie.

    Pozdrawiam zyczac powodzenia w walce z poczta polska (ktora wg UKE zbyt
    czesto odrzuca reklamacje, a na czesc uslug wogole ich nie przyjmuje
    http://www.egospodarka.pl/17067,Poczta-Polska-reklam
    acje-pocztowe,3,39,1.html)
    --
    Steel